Și am înțeles că o cheamă Nicoleta este foarte de treabă și foarte drăguță are un iubit pe nume Silviu și îi place înghețata. Are părul șaten și ochii căprui.
Apoi după asta ne-am dus la un suc și a mai discutat. Are 15 ani și învață la același liceu că noi. În fine după aia fiecare ne-am dus pe la casele noastre.A doua zi la liceu:
Că deobicei îmi încep ziua la aceiași oră. Rutina mea...și acum vestimentația. Un maiou alb și niște pantaloni la fel albi, pantofi albi. Acum sunt toată în alb super! După 20 de minute am ajuns la școală de fapt la liceu am intrat în clasă m-am așezat în bancă, încă nu venise Dan nu că lași așteptat dar oricum îmi fac griji. Aproape de sunet Dan a venit, de data asta fără flori, acadele și o umbrelă...Eu mă fâsticeam și apoi îi aud glasul Doamnei dirigintei.
-Domnisoară Ludmila, te rog, să te ridici și să-mi răspunzi la o întrebare!
M-am ridicat și m-am înroșit.
-Deci, despre ce vorbim acum sau ce am învățat astăzi la ora de Chimie?!
Stau pe gânduri și apoi dintr-o dată aud clopoțelul. Ce tare!
Am ieșit din clasă și m-am dus la dulapul meu.
-Hei, Mila! Ce faci?era Nicoleta.
-Bună, bine!
-Vrei să mâncăm împreună la masă?
-Ok.După 2 săptămâni:
Eu cu Nicoleta acum suntem cele mai bune prietene. Ne-am dus împreună la concerte. Am dormit una la alta. Și acum ne gândim cu ce să ne îmbrăcăm mâine, deoarece Marin, colegul nostru, dă o petrecere. Acolo o să fie mulți adolescenți.
A doua zi:
Deci azi e sâmbătă și Nicoleta a dormit la mine. Mai întâi am luat micul dejun, apoi ne-am făcut rutina de dimineață. Nu chiar ne grăbim, deoarece oricum petrecerea e la 20:00 și acum e ora 12:36.
Va urma
CITEȘTI
Cu El
RomanceO carte despre viața unei fete, Mila, care are o viață plină de peripeții și obstacole. Mila este într-un pericol adevărat, dar doar el o poate salva.