Razele soarelui se jucau prin cameră eu m-am trezit și deodată am strigat:
-Vreau acasăăă la mine!
După câteva minute observ că odată se deschide și intră Alex într-un maiou larg și alb, iar blugii erau negri. În mâini ținea o tavă, în ea era: niște cafea, biscuiți, brioșe și un trandafir roșu.
-Văd că te-ai trezit, Mila! Ți-am adus micul dejun! Sper să-ți placă!
-A..mersi...dar trandafirul pentru cine e?
-Of.. prostuțo! E pentru tine! E roșu ca buzele tale.
-Ăămm.. mersi mult!spun eu rușinată.
-Acum hai să mâncăm, după acest mic dejun ne ducem să-ți facem cumpărături.
-Stai..ce? Nu am nevoie de cumpărături! Am hainele mele..!
-Da le ai..dar acasă!spune el cu un zâmbet ironic.
-...dar nu o să mă duci acasă?
-Da dar nu acum!
-Dar când, mie dor de părinții mei și prietenii?!
-Cândva...nu te îngrijora.
În acel moment am văzut că se apropie de mine că să mă sărute, iar eu îmi întind buzele, dar el nu mă sărută pe buze, doar pe obraz.
-Ai crezut că vreau să te sărut pe buze?! Chiar ai vrut?...sau pur și simplu?
-Da..într-un fel da! Am vrut să mă săruți.
El se uită la mine cu așa o privire...nu era, dar încrezută! Mă ia în brațele lui și începe să mă cuprindă tare.
Mă întoarce în fața lui și mă sărută, dar de data asta pe buze.
CITEȘTI
Cu El
RomanceO carte despre viața unei fete, Mila, care are o viață plină de peripeții și obstacole. Mila este într-un pericol adevărat, dar doar el o poate salva.