Noaptea simt cum o mână îmi dă jos maioul. M-am uitat ciudat și am strigat:
-Ajutor! Salvați-mă! Aaa!
Nu am realizat cine a vorbit dar mi-a spus:
-vreau să te îmbrac într-un maiou de al meu. Nu poți dormi în aceste haine, nu?
-Mmm..da.. dar mai bine mă dezbrac singură..
-Bine, îți las maioul pe canapea. Noapte bună!
-Ok, mersi.
Nu știam cu cine am vorbit, mă rog, Nu-mi aduc aminte nimic! Dar sunt sigură că am vorbit cu un băiat. Speriată mă îmbrac în maioul de pe canapea și ies din această cameră. Când am ieșit am observat că casa avea două etaje și un hol imens. În mintea mea am spus: ,, Vreau acasăăă!". Nu înțeleg cum am ajuns aici, în altă casă! Eram la petrecere, nu la o casă străină! Mă îngrijorez și încep să plâng. Lacrimile mele alunecau pe obrajii mei.
După câteva minute observ că o ușă se deschide. Văd un băiat presupun, mă rog, era întuneric.
- Mila! Ce stai și plângi? Culcă-te imediat!
E noapte, ce naiba?! El somnoros mă ia stil mireasă și mă duce înapoi în pat. Eu îi spun:
- Cinea-i fi, te rog, dumă acasă! Te implor!
-Nu te teme! O să te duc. Acum culcăte!
Simt cum buzele lui se apropie de a mele.
Am încercat să-mi întorc capul, dar în zadar...mâna lui îmi prinde bărbia și mă sărută pasional. Mă ia în brațele sale și mă cuprinde.
Eu efectiv nu înțeleg ce se întâmplă între noi.. Dar recunosc chiar îmi place.
El a început să mă dezbrace..dar nu i-am dat voie. Și i-am spus:
-Oprestete te rog! Nu sunt pregătită! Și plus că nici nu te cunosc!...îmi pare rău!
-Scuzămă și pe mine! Sunt prea...rău..! Și apropo mă numesc Alex.
Iese din cameră. Nu pot să cred..ce am făcut..
CITEȘTI
Cu El
RomansaO carte despre viața unei fete, Mila, care are o viață plină de peripeții și obstacole. Mila este într-un pericol adevărat, dar doar el o poate salva.