Alex

11 0 0
                                    

-Apropo mă numesc Alex, dumneata domnișoară cum te numești?spuse el.
-Ce frumos nume ai, eu mă numesc Mila.
-Ai niște ochi splendiți! Hai să dansăm, mergi?
-Da..vin.
Ne ducem să dansăm. O vai! Digeiul a pus o melodie lentă! La naiba! Ce fac? Mă  panicam și dintr-o dată el se uită la mine și mă strânge la pieptul lui. Nu pot să realizez că dansez cu un băiat care acum câteva minute l-am cunoscut. Cât mai durează acest cântec? Îmi place să dansez cu el, dar mie rușine. Peste 1 minut s-a terminat melodia. Încerc să mă duc, dar Alex nu îmi dă drumul.
-Ăăăm...Alex, eu..ăăăm, vreau să plec.
-Ah...da. Zâmbește și îmi dă drumul.
După asta m-am dus să o caut pe Nica. Am căutat-o, dar degeaba. Am decis să o sun. Nu răspunde. Îmi fac griji. Îl sun pe Silviu, dar nici el nu este disponibil. Oare s-au dus acasă fără mine și dorm? Nu! E prea banal! După am realizat că au plecat.,, Ce prieteni!" Spun eu enervată și în voce tare. Am băut câteva păhărele de coneac și șampanie. Să nu credeți că sunt dependență de alcool, dar prietena mea cea mai bună ma lăsat! Deci am băut de tristețe.
Amețelile au dat buzna în capul meu. Mă întorc și îl văd pe Alex. Nu știu ce s-a întâmplat, dar un lucru știu: am simțit o durere fizică și de cap.
Povestește Alex:
Am văzut-o pe Mila la masa cu băuturi.  Mă apropii de ea, dar... s-a întors și a căzut. Mă sperii și o i-au în brațe stil mireasă și o duc repede în mașina mea. O pun pe bancheta din spate și mă apuc să conduc. Firar! Nu știu adresa casei ei! Ok, o conduc la mine acasă.
Am ajuns în casă o pun repede pe pat și chem salvarea. Nu înțeleg ce are!
Peste 17 minute:
A venit și salvarea. Medicul se apropie de ea și o trezește. Mila se comporta că un copil și înjura, apoi iarăși a adormit. Domnul medic se râde și îmi spune:
- Domnule, nu vă faceți griji! Este într-o stare de ebrietate. Mâine dimineața o să-și revină.
-Mulțumesc, domnule! Ar trebui să îi dau ceva sau...?
-Nu, lăsațio să doarmă.

Dragilor, lăsați părerile voastre și un vot, vă rog! Vă pup! Și pa pa!

Cu ElUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum