-Acum printul Sakura se va aseza in fata focului.
Focul era jos in spatele multini.Inainte sa mergem la ceremonie,Mixuo mia spus sa stau pe steaua pictata pe jos cu fata la locul de unde e un foc si sa astept.Zis si facut mam pus pe stea si am simtit cum simbolul stralucea.Focul parca luasera razna de tot,dintr-o data iesi un dragon mare si rosu ochii fiindui auri ca de pisica.Sa apropiat cu capulde mine si am auzit glasul batranelului vorbind.
-Mare dragon te rugam sa accepti noul membru al familiei tale si sa ne spui soarta sa mareata.
-Sakura Li.
La vocea dragonul am tresarit,era puternic dar era si interesant dragonul,imi palce de el.
-Te accept in familia mea...
Eram fericit.
-Daca raspunzi sincer la o intrebare.
-Desigur.
-Ce crezi despre aceasta creatura?
Spune acesta aratandumi o imagine o fiinta care avea forma umana cu urechi lungi de elf,pe piele fiind pete negre de leopard avand coada de pisica,urechi de pisica si ochi de sarpe.
-Pai..nu cred cas numi-o creatura.
-De ce nu?E hidos nui asa?
-Nu!Cred ca e special,fiecare e special,dar creatura nas numio.
-Atunci...monstru?!
-Nu!E si ea o fiinta ca toti ceilalti.Poate arata diferit dar asta nu inseamna ca e o creatura sau un mosntru.Fiecare e special in felul lui.Doar pentru ca el sa nascut asa sau a patit altceva ca asa arate asa asta nu inseamna ca e hidos.Daca ar fi rau stii ca in sufletul lui e bunatate,dar nu o arata foarte usor.
-Continua.
-Sa spunem ca el a ucis persoane,poate a avut un motiv in care vru sa se razbune sau a fost obligat.Daca nu sunt aceste doua variante mai ramane fiind invatat de parinti sau luand exemplu.Oricum ar fi stie ca regreta si ar vrea sa schimbe asta.Din perspectiva mea eu cred ca arata dragut intr-un mod special.
-Cuvintele tale sunt tit ce am vrut sa aud.Te accept in familia mea acum daca imi permiti as vrea sa ma uit in ochi tai.
Sa apropiat de mine si sa uitat adanc in ochi mei,pupilele i sau marit si sa dat putin in spate.
-Mai am o rugaminte.
-Sigur.
-Poti te rog sa ma mangai?
Toti au scos susoteli si sau mirat,defapt socat.De ce?!Am ridicat mana dreapta si lam mangaiat pe cap simtindui solzi calzi.Lam sarutat pe frunte ceea ce la facut pe sa zambeasca.
-Multumesc.
-Marite dragon care e soarta lui?spune batranelul.
-Sakura,esti special.
Iar se aud susoteli.
-Soarta ta e una uimitoare,esti o persoana care nu sa mai intanplat in familia mea doar o singura data acum mii de ani.Dar tu esti cu mult mai special,gandirea ta despre persoane sunt ceva ce pe mine mai uimit.Nu judeci pe nimeni doar de distractie doar atunci cand trebuie.Vei ajunge departe cu bune si cu rele.Dar ca ceva special din partea mea deoarece nu miai judecat prietenul care alti ar fi facuto pentru aspectul lui.Vei trai incontinuare alaturi de print si veti avea copii care iti vor semana atat la aspect cat si la interior asemenea si tie printe vor avea si aspectul si gandirea ta.Undeva intr-o zi ceva se va schimba la tine Sakura si vei ajuta regatul sa infloreasca.Floarea ta din simbol e prima floare in familie.Canva voi mai veni si vom mai vorbi.La revedere,floare de sakura.