Imi pun mana la gura rapid si alta la burta.Atunci...dau afara tot.Tremuram si frigul iar punea stapanire pe mine.
-SAKURA?!
Atat am mai auzit pana sa facut negru.Era intuneric si auzeam zumzete pana sa ajuns la voci.Am deschis ochi si iam vazut pe Setsu si Kise impreuna cu un barbat care cred ca e doctor.
-Teai trezit!
-Ce sa intamplat?
-Ai lesinat.aud o voce cunoscuta.Setsu,Kise puteti iesi.Doctore...
-Da majestate,dati doar medicamentele acestea si sa manance.Apropo sa nu mai stai in ploaie cand e puternic,poti face aprindere la creier.La revedere.
Medicamentele erau pe masa si mancarea sosi incurand.Sa asezat langa mine a luat un bol din care eseau aburi si a intins lingura.
-Deschide gura!
-Nu mie foame!
-Tsk,ce incapatanat!
-Zice cel care e mereu imfumurat!
-Daca nu mananci asa voi incerca alcumva.
A luat o lingura de supa in gura apoi ma sarutat.Ma muscat de buza intrand in lacasul meu,limba lui o cauta pe a mea.Ca sa inghit mia dat capul pe spate inghitind supa,apoi el jucanduse cu limba mea.A zambind linganduse in coltul guri.
-Mai ai stai calm.
-Nu!Voi manca!
Nu mai vreau sa ma sarute,deloc.Mancam in liniste si luandumi medicamentele,sia dat hainele jos facanduma sa rosesc si sa intors spre mine.Miam pus mainile pe fata sa nu vad si am simtit cum se pune langa mine.Era acum intrun halat de noapte si se inveli bine.Ma tras in brate la el si ma strans in bratele lui.
-Nai pat?!
-Asta e camera mea si palatul meu.
-Dar camera ceileilalte?
-Te referi la Anabell?Ea are camera fostei servitoare care a murit acum 1 an.Si concubinele nau voie in camera mea.
-Dar..eu?
-Tu esti sotia mea?
-Sotia?
-Arati ca o fata deci da.
-Gata ma tund.
-Sa nu indraznesti.
-Tu esti sotia mea.
-Dar pana acum umde dormeai?
-La concubina.
-Si de ce nu dormi cu ea?
-As prefera sa dorm si cu sotia mea.
Mda "si"-ul ala mia dat de inteles ca pe mine nu ma iubeste.Stai?!Ce tot zic?!Nul iubesc sau da?Nu!Era asa cald in bratele lui incat mam ghemuit mai tare si am adormit.A doua zi mam trezit mai bine asa ca miam luat hainele pe mine fiind albe cu tente rosi si flori de cires ca model,parul prins intr-o coada deoarece afara e cam cald si mam gandit ca astea ar fi mai bine.Am iesit afara vantul sufla usot,miam tras bretonul din ochi si am sarit ca un copil mic.Am observat o sacosa mov pe jos asa ca miam dat seama al cui este.Am trecut in cealalta curte si pot spune ca nu e chiar atat de uimitor aici.Flori mov peste tot,fara balansoar,fara flori de ciresi,doar pomi de liliac.
-Te pot ajuta cu ceva?
Mam intors si era Anabell concubina lui.
-Scuze ca am intrat nepoftit,dar am gasit sacosa asta pe jos si cred ca iti apartine.
-Multumesc.
-Imi pare rau daca mam purtat urat cu tine.Sumt obisnuit sa vorbesc asa din cauza ca ceilalti se luau de mine din cauza cum arat sau din cauza numelui meu.
-Oh..sigur.
Am facut plecaciunea de salut si mam dus inapoi in curtea mea.Imi era foame asa ca pomi cu fructe erau langa fantana.Am luat un mar mancand cu pofta.O parura imi era asezata pe umeri datorita unei persoane,niste maini mia acoperit clochii.
-Ghici cine e?
-Kise.
-Da.
Spune fericit si ma inbratiseaza.Iam luat si lui un mar si lam pus la mine in brate.
-Cum te simti?
-Putin mai bine.
-Asta e super.Sti maine e ceremonia!
-Si va trbui sa pleci?Promitemi ca mai vi in vizita!
-Promit.
-Scuze,dar nu team intrebat cati ani ai!
-10 ani jumate.
-Multi inainte.
-Dar tu cati ani ai?
-18.
-Esti mai mare ca mine cu 8 ani.
-Dap
Restul zilei a decurs plictisitor de tare.Trebuia sa iau cina cu Mixuo si Anabell desi nam vrut am fost obligat so fac.Asa ca mam gandit sa fac de mancare.Am asezat masa iar ei au ajuns la timp.Sau asezat la masa si au ramas cu ochi cat cepele ce era acolo.
-Ce sa intamplat?intreb confuz.
-Ce bunataturi gustoase.Nam mai vazut pana acum astea.Cine lea facut?intreaba Anabell.
-Eu!
Isi intorc capul uimiti de ce am spus.
-Ce e?
-Tu sti sa gatesti?
-Normal.De ce nas sti?Dar Anabell tu nu sti?Esti fata ar trebui sa sti.
-Pai..e-eu....
-Nu conteaza sa mancam.
Am inceput sa mananca toti.Il mai auzeam pe print scotand sunete cand mssteca.Se pare cai place.*roseste*.
-Sakura esti bine?Esti rosu la fata.Ai febra?spune Mixuo si isi pune mana pe fruntea mea.Ai putin dar iti va trece,sa nu uiti sa iti iei medicamentele si sa te odihnesti.Iar daca te rog sa gatesti maine tot tu vreau ca parinti mei sa vada ca sotia mea e un bucatar excelent.
-Regele si regina vin?
-Da.Doar nu crezi ca vor rata ceremonia de jad,nu?!
-Doar am intrebat,scuze!
-Nui nimik!spune mangainduma pe cap dacanduma sa fac ochi cat cepele si sa rosesc.
-Tu tocmai ai...
-Nu te obisnui!Apropo ai ales zona de pe corp unde sa fie tatuajul?
-Nu...
-Atunci pe fund sa fie.
-Ce?!Nu!
-Alege acum sau va ramane fundul ala apetisant neatins de mine si care va fi descoperit in fata unora.
-Ce spui de la abdomen mergand putin pe spate?
-E perfect!A si foarea?
-Floare?
-Da.Dragonul va vea o floare in mana sau gura.Deci?
-Sakura!
-Astai numele tau.
-Si?Imi plac florile de sakura.
-Ai dreptate.Acum pofta.
Dupa masa am ajutat la spalat de vase si am mers inauntru unde era asezat hainele mele care le voi lua maine la ceremonie,si sunt albe.
-Saku.
Ma intorc si il vad pe Setsu zambind.
-Trebuie sa faceti maine dimineata baie,apoi majestatea sa mia confirmat ca veti gati,dupa pregafireapentru ceremonie.
Dupa ce am mai povestit cu Setsu despre tot ce trebuie pentru ceremonie mam pus sa dor.Imi era somn iar medicamentele aveau si ele efectul lor.