-Te iubesc cu adevarat,erai prima persoana care sa comportat ca si cum as fi un om obisnuit.
-D-de ce imi bate inima t-tare?
-Poate ca ai sentimente pentru mine.
-Ma tem sa nu iti bati joc de mine ca fiind o jucarie.
-No voi face,promit.
-Pe degetel?spun facand botic.
-Ce imi faci tu mie!Pe degetel.
Spune facand promisiunea.Lam sarutat lung si el na stat vreo clipa si mia raspuns.Ma asezat pe pat punanduae deasupra mea.
-S-stai stii ca pot...
-Stiu.Dar hai sa ne facem propia fanilie.Vreau sa am copii cu tine sa ne iubim pana murim.Sa aud pasi mici pe holul castelului si voci de copii strigand mami si tati,sa te tin in brate in timp ce stam cu bebe in brate.Sa vad familie mare si sa ne iubim mereu.
Ma sarutat pe gat,sugand apoi muscanduma de el facanduma sa gem de durere.Cu o mana imi tachina un sfarc si celalalt sfarc fiind lins si supt facandumi mii de fiori pe sira spinari.A coborat cu saruturile pana la baza soldurilor.Mia atins membrul prin materialul boxerilor facanduma sa dem.A revenit la buzele mele sarutanduma salbatic in timp ce imi dadea ultima piesa de vestimentatie jos.Sia bagat 2 degete la mine in gura spunand se sug si eu bine inteles ca asta am facut.Mia tachinat intrarea cu degetele care leam supt intrand in mine si facandumi anusul sa se stranga din cauza dureri.Cu cealalta mana imi freca membrul.
-Ah...Mi-xuo...mhmm....
-Ce kawai esti!
A marit ritmul degetol dand de un loc care ma facu sa gem tare si de placere.Sia scos degetele din mine si mam ridicat punandumi fata in fata membrului lui.Iam lins varful apoi lam sarutat luamdul gura si facand miscari de dute-vino.Ma oprit la un moment dat despertindumi picioarele si punanduse la intrarea in anusul meu.A intrat incept cu toful si a facut miscari de dute-vino care cu timpul marea ritmul eu zgariindul pe spate.Si ca sa fie mai excitant mia frecat membrut facanduma sa gem ca un apicat.
-Ah...mai tare...
-Iubire,credema dar nu vei mai merge cateva zile daca ma misc la maxim.
-Te rog...mai adanc...
Zis si facut se misca atat de tare si adanc,incata penisul lui se lovea de prostata mea care imi oferea o senzatie de extaz.Cand sia dat drumul sa inpins tare in mine facanduma sa tip de placere.Lichidul acela alb si spumos se afla in mine si era atat de cald incat se simtea bine si totodata ciudat.A iesit din mine sarutanduma pe frunte,asezanduse langa mine punandumi capul pe pieptul lui imbratisanduma.
-Te iubesc!spun eu.
-Si eu biscuit si eu!spune sarutandumi scurt buzele.
Am adormit la scurt timp.A doua zi dimineata usa sa trantit de perete si concubina lui era nervoasa.Mixuo sa trezindul ca mai apoi sa isi ia galatul si eu la fel.Dar la prima miscare am scancit deci se pare ca nu voi merge bine cateva zile.
-Cum ai putut?!striga ea.
-Ce sa intamplat?zice el indiferent.
-Ce sa intamplat?CE SA INTAMPLAT?!Aseara nu ai mai dormit cu mine.De cand vati casatorit nai mai facuto decat o data cu mine.Nu sunt mai buna?Cu ce e el mai bun?!
-Calmeazate.
-Tu!spune venind si tragandumi o palma.Tarfa ce esti din cauza ta el nu ma mai iubeste.Nu ma mai doreste!Vei plati.spume impinganduma jos si dandumi un picior in burta.Ahhh!tipa ea.
Mixuo a traso de par si a chemat garzile.Regele si regina au venit cu cativa gardieni aici dand buzna peste noi.
-Ce se petrece?Sakura,o doamne.spune mama lui venind la mine ajutanduma sa ma pun pe picioare.
-Ce se intampla?spune regele curios de situatie.
-La atac pe Sakura.spune furios Mixuo.
-Cum indraznesti sa ataci printul?!spune tunand vocea regelui ce ma facu sa tremur la ce fioros era.In temnita cu tine sis a fie executata.
-Ha.Macar stiu ca voi face un lucru bun.spune lovindul pe Mixuo.
Veni repe de spre mine si regina scotand un cutit.Iar cum regina era putin fata mea mam rasucit astfel cutitul ajugand in spatele meu.Am cazut in genunchi si am auzit rasul psihopatei aleia si garzile care o scoteau de aici,regele si printul mai ajutat scotand cu grija cutitul.Eram in bratele lui sangele nu se oprira,plansul lui ma facut sa plang si eu,asa ca am intins mana mangaindui obrazul.
-Voi fi bine...
-Da sa sti ca...nu te las asa usor sa scapi de mine...
-Esti prostut...
-Hey...
-Mie somn...spun inchizan dochi incet.
-Ramai cu mine!striga Mixuo,apoi negru.
Ma trezesc cu o intepatura la spate si apoi simtind cum ma ustura si ceva se intampla.
-Sa trezit!striga..Kise.
-Sakura!spune familia mea si cea regala.
-Ce sa intamplat?spun cu vocea ragusita.
-Ai fost injunghiat salvand-o pe sotia mea si ai lesinat.spume regele.Multumesc fiule.
-Mixuo...
-Oh..el nu e aici dar va veni imediat ce afla vestea.
-Ma ustura...
-Va trece stai calm.spune fratele meu.
-Cat am dormit?
-Ai stat o saptamana in continuu dormind.spune regina.
-Mixuo e bine?spun ingrijorat.
-Da e bime.Doar ca...spune mama lui.
-Da?
-Nu a mancat deloc si nici de baut.
Usa se tranti si un Mixuo palid,cu cearcane la ochi si extenuat aparu in pragul usi.Cum ma vazu fugi si ma inbratisa.Iam dat un pumn in cap si lam tras de ureche.
-De ce dracu nu mananci,bei sau dormi?!
-Crezi ca as putea in starea in care esti?!
-Taci!!spun luand bolul de supa de pe tava si indesandui in gura.
-Mmm,e bun.
Imi da si el sa mananc,astfel ajugand amandoi sa mancam impreuna.Seara cat timp am mai stat cu ei la vorbe au plecat si eu mam pus la pieptul lui Mixuo imbratisandul.
-Mia fost dor de tine!
-Si mie.
-Chiar mai speriat sa sti.
-Sper sa no mai fac.
Si am adormit amandoi ca niste copii mici.