Dimineata mam trezit somnoros,mam frecat la ochi ridicanduma.Eram in camera mea si tot ce imi amintesc e ca am adormit in brate la Mixuo.Am observat sub perna o scrisoare,luando tremurand am deschiso.
"Sakura,
Nu sti cat de greu imi e sa stiu ca porti copii altuia si ai mei.Dar stiu ca daca as faca ceva in legatura cu asta ma vei ura mai rau.Sti ce?Te voi avea,si nu te voi mai lasa.NICIODATA.
Anonim"
Mam speriat stiind ca acum a aflat si ca sunt insarcinat.Daca va face ceva oribil?Dar el a spus ca nu va face asta!Ah!Ma doare capul.Mam imbracat si eram pregatit sa merg sa imi fac baie,iesind din camera.
-Ahhhh!tip eu speriat.Ce faceti aici?
Erau doi gardieni care stateau la usa mea.
-Majestatea sa nea rugat sa va pazim.
-Intrece masura.spun eu enervat.
Ajuns din nou la baie,mam lasat usor in apa lasandumi corpul sa se relaxeze.Dupa baia primitoare am mers sa mananc deoarece aceam o foame de lup.Plin de bunataturi erau la masa si am inceput sa mananc.Am mancat peste 5 porti tot mai mananc.Ma ridic si le multumesc servitoarelor pentru masa apoi merg in camera mea.Dintr-o data simt o lovitura in spate si negru.Ma trezesc intr-o camera intunecata.Geamurile aveau gratii ca la inchisoare.Am mers la usa vrand so deschis ,dar cineva intra.
-Ming?!
-Da iubire?ți-am zis ca vei fi al meu.
-Lasama sa plec.Vreau acasa.
-Aia nu e casa ta!Asta e!striga el la mine ce ma face sa tresar.
-Ba nu.E-eu...
-Taci!spuna prizandumu barbia strigand,mia mangaiat obrazul.Apoi a plecat.
Ce ma fac acum?!Mixuo te rog sa ma gasesti.Am analizat camera,care era neagra cu modele albe si patul de o persoana.Exact una normala doar garti si inchis.Ce sa intamplat de e asa nervis?Chiar am fost cu el?!Vreau acasa....incep sa plang punanduma pe pat si adorm.
Mixuo pov
Cum adica nul gaseste?!Unde putea disparu!?Lam cautat peste tor dar nu pot sal gasesc.Nu ma voi opri.Il iubesc si copilul este nenascut.Cine stie ce conditii are sau cum este,ce face.
Sakura pov
Ma trezesc si ma ridic in sezut,usa se deschide si pe ea intra o femeie.Imi aduce tava si o pune la mine in brate.Simtind mirosul acela am fugit si am luat galeata comitand.
-Nu...o...pot manca.spun inca fiindumi rau.
-Dar e terci.
-Nu o suport.
-Eu alta mancare nuti dau.spune mergand nervoasa.
Asa au decurs si in urmatoarele zile.Au trecut o saptamana si 5 zile iar Mixuo nu ma gasit.Nu am mancat de o saptamana si nu ma simt bine.Am mers la usa sa vad daca e deschisa,dar era incuiata.Servitoarea aia a intrat aducandumi din nou terci chiar daca stia ca miera rau de la ea.Am vomitat din nou neputand sa ma stapanesc.Mam dus pe pat simtind cum ochi mi se inchid.Cand mam trezit am vazut foc in jurul camerei,panicat am inceput sa strig dupa ajutor.
-Ajutor!Cineva?!Foc!E foc!
Am inceput sa tusesc din cauza fumului si pana la urma am cedat,dar cineva ma prins de talie,apoi luanduma ca pe o mireasa,apoi negru.
An deschis ochii si am observat ca sunt in camera mea.Mam ridicat usor in sezut si am observat ca burtica mia crescut.In curand vei veni pe lume si atunci vei sti ce tata idiot ai.-Sakura!
Mixuo ma inbratisat strans in brate si ma sarutat lung si apasat.
-Nu sti ce ma bucur ca esti bine.
-Cum mai gasit?
-Nu conteaza.Acum ceea ce conteaza este ca esti bine.
-Da...
Spun si il imbratisez.
Zilele au trecut si iarna a sosit,aprope eram in perioada de nastere.Tot ce am facut pana acum e sa mananc,dorm sau sa stau.Afara ninge si frigul e persistent.Mam ridicat de jos cu greu din cauza burtii mari.
Peste 2 luni.
Tocmai e am nascut acum 2 zile.Doi gemeni, unul cu parul negru si ochi roz si celalalt Parul roz si ochi albastri.Numele sunt Zuo si Zim.Suntem la ritual dragonului cum se face la nasterea regala.Dragonul a iesit din foc si a venit langa mine.
-Sakura ma bucur sa te revad.Ai nascut 2 baieti frumosi.Sunt speciali ascultama bine.In curand ei vor schimba lumea exact ca tine.Sper sa ne mai vedem.
Spune disparand.Ma uit spre cee la petalele de trandafir colorate ce cad din cer.Canva exact cum a spus dragonul va fi exact dupa cum vrea destinul.Lam mai sarutat o data pe Mixuo uitanduma la lumea ce sarbatorea noi printi.