8

435 29 5
                                    

Sunt atat de entuziasmat!Deoarece azi e festivalul lunii.Cum Mixuo nu poate sa mearga cu mine,voi merge singur.Vreau sa ies dar inainte ma asigur ca drumul e liber.Ies incet si ma duc sirect spre iesirea din castel,dar sunt oprit de Setsu.

-Inaltimea ta unde mergeti?

-Pai..vezi tu e festivalul lunii si cum e prima data cand merg vreau sa vad cum arata.spun mergand spre poarta dar 3 gardieni ma opresc.Ce se intampla?Lasatima sa trec!

-Imi pare rau,printe, dar majestatea sa nea dat ordine sa le ignoram pe ale dummeavoastra daca ne cereti sa va lasam sa ieșiți.

-Cum?!

-Saku,mai bine am merge inauntru.

-Nu!Eu vreau la festival!spun vrand sa trec,dar normal ca ei ma opresc.

-Imi pare rau,printe.spun ei deodata.

Ma duc in spatele curti regale si dintr-o data imi vine o idee.Ma urc in copac si ma urc pe gard.

-My lord,va rog sa va dati jos.

-Nu!Vreau la festival.spun tare.

-Nu prea cred!aud o voce ce ma face sa inghet.

Intorc capul observandul pe Mixuo la bratul lui fiind o femeie cu lar portocaliu,ochi verzi,buze roz si balcoane zambindumi.

-Fuck you!

Fata se uita la mine mirata si cred ca aici e ceva boi la cum vorbesc!Acum ca ma gandesc,daca fratele meu ma gasit in acel bordel spunandumi ca miam pierdut memoria,atunci inainte sa vin era un eu din acest timp si e posibil sa fie in locul meu.Adica cred ca voi sta pe vecie aici.Sper sa ii placa eu-lui meu din acest timp acolo in lumea mea.Posibil cum eu am vrut iubirea de la o familie si persoana iubita asa si el a vrut fix opusul.Mhm...asta e ciudat,clar.

-Eu cred ca e invers.spune prințul ranjind.

Am rosit usor si mam dat jos de pe gard punanduma la masa din gradina deoarece medicamente si mancare.Ma pun sa mananc si intre timp sosesc si cei doi.

-Sakura ea e Weiwei si e noua mea concubina.

Noua lui concubina?!Asta inseamna ca o va face si cu ea?Sati!De ce ma gandesc la asta!?Va sta mai mult cu ea,oricum e draguta.Plus ca mia pierit pofta de mancare.

-Incantata de cunostiinta majestatea voastra.

-Da...

-Apropo Setsu te rog sai dai medicamentele.

-Da,majestate.

-Vreau la festival!

-Nu!

-Ba da!

-Am spus NU!!

-De ce?

-Esti ranit si nu vreau sa patesti ceva.

-Dar eu tot merg.

-Ba nu mergi.

Am aruncat pe jos medicamentele si iam spus ca nu mai am nevoie de ele.Daca crede ca nu merg se inseala.In plus cred ca nu vrea sa vina cu mine din cauza ca trebuie sa o futa pe aia.Usa se deschise si o persoana intra la mine in camera.

-Lordul meu,printul ma pus sa va dau medicamentele.

-Nam nevoie.

-Va rog, de dragul meu!

-Bine!Fie!

Leam luat si mam intins.Trebuie sa imi fac un plan in seara asta sa scap de aici si sa merg la festival.Poate celalalt eu a fost,dar ru nus sunt cel de aici deci vreau sa ies sa vad regatul.Aici tot ce fac e sa mananc,stau,ori in gradina sau sa fac de mancare,iar uneori mai ajut si eu ca sa nu ma plictisesc dar tot e.As picta dar nu cred ca sunt instrumente aici cum sunt la mine.Dar voi inventa eu,candva.

My hearts (boyxboy,yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum