Karşısında bir köpek belirdi. Hayatında hiç bu kadar büyük bir köpek görmemişti.(!)
Köpek oturmuş dik dik bakıyordu. Önce korktu zavallı bir an kaçmayı düşündü. Tam kaçıyordu ki bir an duraksadı, köpeğin bakışlarındaki o acımayı farketti.
Sanki oturmuş orada bu zavallının düştüğü kötü durumu ona acıyarak izliyordu. İster istemez köpeğe doğru yürümeye başladı. Köpekten hala bir tepki yoktu.
Yanına gitti elini yavaşça kafasına doğru tam uzatacaktı ki bir anda elinin altından kaçarak sokağın başında durdu köpek. Ona takip et beni dermişçesine bakıyordu. Hiç düşünmeden gitti peşinden.
Köpek tam da evlerinin önünde durdu bir anda nedense. Onun eve girmesini istiyordu sanki. Şaşkınlıktan eve doğru yürüdü faruk. Eve girdi sessizce kapı deliğinden baktı ki ne görsün, köpek ortalıkta gözükmüyordu! Sanki yer yarılmış içine girmişti. Bu şaşkınlıkla odasına çıktı kimseye birşey demeden. Uyumayı istiyordu ama aklından çıkmıyordu o (esrarengiz) köpek, davranışları, hareketleri sanki bir insanı andırıyordu (!)
Bu düşünceler içinde boğularak uykuya daldı, bayıldı da diyebiliriz...
Sabah erken kalktı. Elini yüzünü yıkadı fakat yüzü dikkatini çekti, berbat bir haldeydi. Gözler kan torbası, göz altları mosmor. Rüyasında bile o köpeği görmüştü fakat hala bir anlam veremiyordu. Hava almak istedi dışarı çıkmaya hazırlanıyordu. Havaya bakmak için camdan dışarı baktığında bir de ne görsün! Dünkü köpek aynı yerinde duruyordu. Olabildiğince hızlı bir şekildr indi aşağı kapıyı açtı. Köpek burnun dibindeydi. Nedense hiç garipsemedi. Sokağın başona doğru yürümeye başladı. Köpek de biraz arkasından takip ediyordu onu. Bu kadar büyük bir köpekten kim korkmaz? Ama korkmuyordu. Nedenini kendi de bilmiyordu. Fakat değişik bir şekilde güvende hissettiriyordu bu köpek. Yaklaşık bir saat bu şekil gezindi. Sonra tekrar eve girerken arkasına baktığında köpek yine ortadan kaybolmuştu. Hafif korkuyordu bizimki. Yoksa delirmiş miydi? Aklında bu sorularla tekrar yatağa uzandı. saat sabahın 7 siydi. Canı hiçbir şey yapmak istemiyor, akşama kadar uyumak istiyordu. Gözlerini hafifçe kapatarak o yorucu uykusuna daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen
Non-FictionYine bir gece vakti efkarıydı ondaki. Oturmuş derin derin düşünüyodu zavallı elinden hiçbir şey gelmeyeceğini bile bile.. Ama içinde az da olsa bir ümit vardı babası için, sadece onun için. Bu zamana kadar onunla birlikte geçirdiği zamanları, kavgal...