Eenzaam

171 8 2
                                    

Ik zit in het park. Ik geniet van het mooie weer en de mooie natuur. De bomen staan vol bladeren,het gras vol met bloemen en de zon schijnt Vol in mijn gezicht. Ik luister naar de vogels die fluiten. Ik heb net als altijd mijn blouse aan,een gescheurde broek met gaten,mijn palladium schoenen en mijn vertrouwde muts. Ik loop een stukje door het park. Opeens zie ik een groepje kinderen ik denk ongeveer even oud als dat ik ben. Ik zie een meisje met rood haar in een staart gebonden,een meisje met bruin haar in een vlecht en een meisje met mooi lang blond haar. Ik zie ook nog 2 jongens. De ene jongen heeft blond haar en heeft zijn haar in een kuif staan. De andere jongen heeft bruine krullen. Ik denk dat het een groep vrienden is. Verder zie ik hier niet zo heel veel op een paar koppels en wat kinderen na. Ik zucht. Ik vind het nog altijd heel moeilijk om groepen met kinderen te zien. Dan voel ik altijd weer een steek in mijn hart. Hoe ze mijn in de steek hebben gelaten. Dat wil ik niet nog een keer. Ik woon sinds een paar weken in een appartementje in een heel leuk dorpje. Vroeger zat ik altijd in pleeggezinnen tot een paar weken geleden dus! Ik liep altijd weg. Ik het begin waren ze allemaal lief en aardig maar daarna kon ik wel weer oprotten. Ik zou zelf ook zo graag vrienden hebben,Vrienden die je kunt vertrouwen,die er altijd voor je zijn en die altijd voor jou en elkaar door het vuur gaan. Maar ja,die heb ik nu eenmaal niet,ik moet het allemaal maar alleen zien te redden en dat gaat ook prima daar niet van,maar ik zou niet altijd alleen willen zijn... ik ben zo in gedachten verzonken dat ik niet merk dat ik tegen iets aanloop. "Auw" ik kijk waar ik tegenaan ben gelopen. "Komaan eh Santiago" ik lach. Ik loop nog een stukje verder. Wat moet ik hier eigenlijk nog? In mijn eentje is er niks aan en vrienden heb ik niet. Opeens begint het keihard te regenen. Ik loop zo snel ik kan maar ik let niet op en val. "Mila,Focus" ik sta op en zie dat op mijn blouse en broek allemaal modder zit. Ik zucht. Ik Slenter naar huis. Het heeft toch geen zin om nu snel te gaan lopen. Al mijn kleren zijn nat en mijn haar plakt toch al aan mijn gezicht. Ik maak mijn deur open en ga naar binnen. Ik doe mijn muts af en mijn schoenen uit en loop naar boven. Ik ga douchen. Nadat ik gedoucht heb trek ik mijn pyjama aan. Ik pak mijn telefoon en check mijn social media. Zoals ik had verwacht niks bijzonders,behalve een paar haat berichtjes. Ik leg mijn gsm weg. Ik eet en drink beneden nog wat en ga dan in bed liggen. Na een tijdje te liggen woelen in mijn bed val ik uiteindelijk toch in slaap.

Nou,dit was dan mijn eerste deeltje. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!! Het zal waarschijnlijk niet heel goed zijn omdat het mijn eerste deeltje is en ik dit nog nooit gedaan heb maar reageer hieronder wat je er van vond

BEVERPOOT!!!🐾🐾🐿🐿

Ghost rockers: Vlinders❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu