Meidenavond

86 5 0
                                    

Charlie is onderweg naar mila. Als ze bij Mila is drukt ze op de bel. Mila doet open. "Heyy" Charlie knuffelt Mila helemaal plat. "Ik ben ook blij jou weer te zien Charlie. "Ik moet eens Met jou gaan babbelen Mila" "Waarom?" "Waarom denk je?" "Ik heb geen idee!" "Mila,nu niet doen alsof ik dom ben,ik weet heus wel dat er iets speelt tussen jou en Jonas" "waar heb jij Het precies Over?" "Dat weet je best Santiago!" "Nee,ik weet niet wat je bedoeld,echt niet! "Zegt de naam "Jonas" jou iets? Mila begint lichtjes te blozen. "Mila!! Moet jij mij iets vertellen?" "W..wat z..zou i.ik m..moeten ver....tel..tellen" begint keihard te stotteren. "Mila,jij vind jonas leuk eh? "Nee,als vriend maar niet op de manier die jij denkt!" "Mila,ik ben wel ni dom eh,ik zie dat soort dingen. "Charlie,ik vind die heel lief Enzo,maar niet op die manier! "Mila,stop Met liegen en geef toe dat je jonas leuk vind" "OKE!" "Oke? "Ja,ik vind hem leuk!" "Ik wist Het eh! Ik wist dat je die graag zag Mila" "ma...wa moet ik nu doen? Ik durf dat hem echt niet te zeggen! Straks word ik keihard afgewezen" "misschien kan je hem een kaartje of briefje geven? "Ma...wat zet ik daarin? En hij herkent mijn handschrift toch zo?! "Mila,jonas is een jongen en Jongens vergelijken geen handschriften en Herkennen die al helemaal niet,oke,misschien jimmy wel maar jonas sws niet, dus jij gaat jonas een kaart schrijven en ik ga die in zijn brievenbus doen oke mila? "Het moet maar zeker?" "Idd!" Mila pakt een kaart en begint al haar gevoel in de kaart op te schrijven en geeft de kaart aan charlie. "Alsjeblieft" "Het komt goed milatje" "Mila,ik ben ff op Het toilet ik ben zo terug!" "Ja,is goed"
Charlie legt de kaart op tafel en gaat naar het toilet. "Mila,ik ga naar huis oke? "Ja,das goed! Charlie gaat naar huis en Vergeet de brief. Mila heeft niet Door dat Charlie de brief vergeten is. Mila gaat slapen en stuurt Jonas een berichtje. Slaaplekker Jonas X Mila. Jonas leest Het bericht en krijgt een spontane glimlach op Zijn gezicht zonder Het zelf te weten. Jonas stuurt Mila. Hey Mila,jij ook eh! X Jonas. Mila leest Het en valt Met een glimlach in slaap. Mila word door Charlie wakker gebelt. Mila neemt op. "Ja,Charlie?" "Ja,we staan binnen 5 min aan je deur dus zorg dat je klaar bent" "we?" "Ja,jimmy,Jonas alex en ik""5 min?" "Ja 5 min,inmiddels 4" "okee,ik ben binnen 4 min klaar!" "Topp,Tot zo? "Ja tot zo!" Mila hangt op en Kleed zich snel aan "ahhh,schminken red ik nooit meer,...dan maar zonder! Mila rent naar beneden en eet snel wat. De bel gaat. Mila heeft nogsteeds niet Door dat de kaart nog op tafel ligt. "Ik kom eraan! Mila doet de deur open. "Heyy..." "heyy bever" knuffelt Mila. "Charlie je hebt me gister nog gezien,das nog geen 10 uur geleden" "Ja,Sorry eh" "das ni erg" "kom binnen" houd de deur open" iedereen loopt naar binnen.
Terwijl Mila even naar boven is ziet jonas de kaart en pakt hem. Hij leest wat Erin staat. Charlie ziet Jonas Met kaart in zijn handen staan. Mila is inmiddels terug en staat in de deuropening. Charlie en Mila kijken elkaar geschrokken aan.

Het duurde even maar hier is een nieuwee! Ik had gewoon totaal geen inspriatie voor een nieuwe deel maar nu wel dus kijk !!

Ghost rockers: Vlinders❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu