Praten...

111 5 1
                                    

Jonas ziet dat de meisjes elkaar aankijken. "Is er iets misschien? "Neene...niks aan de hand hoor" "zeker? Je ziet nogal bleek!" "Jaja! Heel zeker" Charlie trekt de kaart uit Jonas zijn handen. "Wa..?" "Geef die maar even hier" "Mila,Voor wie is die kaart?" "Euhm...nou" Charlie onderbreekt haar. "Das niks Jonas. Das gewoon een soort van valetijnskaart,als Mila ooit een Valentijn krijgt. Net als ik trouwens" "dus jullie hebben "Gewoon" een kaart geschreven voor niemand? Mila en Charlie knikken allebei. "Oke...jullie doen echt raar. "Jonas,meisjes zijn raar eh,die zijn gewoon niet te begrijpen!" "En bedankt Jimmy! "Tis toch zo" "Manee,,jongens zijn gewoon moeilijk! "Echt niet" "echt wel" terwijl Jimmy en Charlie een discussie aan het voeren zijn is Mila naar boven gelopen. "Jongens stop met deze nutteloze discussie vraag beter waar Mila is! "Mila? Wat heeft Mila hier nou weer mee te maken?" "Mila is weg! Ik kan haar niet meer vinden" "die zal vast gewoon boven zitten! "Dan nog! Ik heb die kaart wel gelezen eh! "Ja,en dan? "En dan! "Denk je dat ik da handschrift ni herken of wa? "Wat bedoel je? "Ik weet heus wel van wie dat handschrift is! "Weet jij dat? "Ja" "van wie is dat handschrift dan?" "Da is van Mila" "Nee!" "Jawel! Ik ken Mila da is wel haar handschrift" Charlie zwijgt. "Charlie,Waarom is Mila weg? "Da weet ik toch ook niet! "Hoezo dat Weet je niet? "Ik kan da ook ni weten eh! Ik weet toch ook ni wat zij denkt!" "Nou Sorry hoor!" "ik zal wel gaan kijken als beste vriendin" "doe dat! Charlie loopt naar boven. "Mila?..." "ga weg" "Mila...ik wil alleen even Met je praten... "kom maar" Charlie loopt naar binnen en gaat bij Mila op haar bed zitten. "Wat is er?.." "wat denk je?" "Hij weet nu toch dat doe brief ni nep was denk je dat hij dat gelooft! Hij herkent mijn handschrift toch! Hoe kon ik zo naiëf zijn! "Manee Mila,je bent niet naiëf! Jij kon toch ook niet weten dat hij jou handschrift zou herkennen? "Ik had die brief gewoon nooit moeten schrijven...t was gewoon echt een dom idee" "Mila,Jonas wilde wel weten waar je was eh!" "Dat is toch lief?" "Ja,da is ook zo..." "Mila! Jonas vind je leuk! Hij zegt da toch ni zomaar als hij niks om je zou geven? Jonas is de trap op gelopen en hoort wat Charlie zegt. "Ik ga jonas nu halen en dan gaan jullie is praten! "Moet dat echt ik... Charlie doet de deur open en ziet jonas staan. "Jou had ik net nodig! "Mij? "Ja" "voor wat?" "Jullie moet eens gaan praten! "Praten?" "Ja,praten" "Over die kaart" duwt hem naar binnen en loopt naar beneden. "Jimmy kom wij gaan!" "Waarom?" "Kom nou maar,die zijn nog even bezig!
Charlie en Jimmy gaan weg.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 08, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Ghost rockers: Vlinders❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu