Meiden onder elkaar!

100 5 0
                                    

Ik weet niet waarom,maar ik kan niet stoppen met kijken in die ogen. Ik blijf kijken,die ogen trekken mij echt aan. Ik kijk langzaam omhoog en zie van wie de mooie blauwe ogen zijn. De ogen zijn van de jongen. Een stuk langer dan dat ik ben,Donkerblond haar,een blouse,een spijkerbroek,all stars en een spijkerjasje met bond. Ik krijg weinig zinnigs uit mijn mond. Omdat ik niet weet wat ik moet zeggen. Ik begin te hakkelen en zeg uiteindelijk "Heyy..." "Heyy" zegt hij terug. Ik luister naar zijn zachte,mooie,lieve en vooral warme stem. Ik krijg spontaan een glimlach op mijn gezicht zonder dat ik echt weet waardoor. Ik zit op in gedachten dat ik niet door heb dat de rest me aan het roepen is om naar binnen te gaan. Jimmy en Charlie rennen alvast naar binnen,Jonas loopt erachteraan. Jonas stopt als hij ziet dat ik niet meeloop. Jonas komt naar me toegelopen en tikt me aan. "Heyy,kom je mee?" Ik schrik op uit mijn gedachten. Sorry,ik hoorde je niet,wat zei je? "Of je meekomt naar de rest? Ik knik. "Ik heet trouwens Mila,maar ik denk dat je dat inmiddels als wel wist" "mooie naam,Mila,ik ben Jonas" jonas steekt zijn hand uit zodat Mila op kan staan. Mila pakt zijn hand aan. Mila en Jonas lopen pratend naar Charlie en Jimmy. "Heyy jongens" "Heyy!" "Zullen we wat drinken gaan halen ik heb echt dorst" "ja goed plan Jimmy" "Charlie kom je mee?" "Ja" "wat moeten jullie hebben?" "Euhm...een cola is goed voor mij! "Voor mij ook een cola alsjeblieft" "okee,komt eraan!" Charlie en Jimmy gaan het drinken halen en Jonas en Mila blijven nog wat praten totdat ze terug naar hun komen. "We zijn er weer" Jimmy en Charlie komen enthousiast aangerend. "Hier is jullie cola" zet het voor hun op het tafeltje. "Dankuu Charlie" "graag gedaan" ze praten nog wat tot Charlie Mila vraagt om even apart met haar mee te komen. Mila kijkt de jongens raar aan maar loopt dan toch met Charlie mee. "Mila,wat vind jij van Jonas?" Mila haar Wangen kleuren helemaal rood en kijkt weg. "Ik...euh...ik vind hem wel lief! "En dat is alles? "Ik denk het!" "Je voelt niet iets van vlinders ofzo?" "Misschien" "is dat een ja?" "Misschien?" "Dat is een ja dus" "hoe schattig!!" "Schattig?" "Ja,dat is echt kei lief!,2 van mijn beste vrienden. Alle,jij bent verliefd op Jonas en van Jonas weten we dat nog ni! "Dat ga je ook niet vragen,ik wil niet voor schut staan eh,zeker niet bij hem" "jaja,tis al goed Mila,ik zeg niks" "oke,dankuu" "misschien kunnen we iets leuks gaan doen met ons 2? "Euhm...ja oke! "Wat dacht je van een meidenavond? "Das goed maar geen tuttige dingen alsjeblieft" "nee,gewoon een beetje praten over jou,jongens en andere belangrijke zaken" "bij mij? "Topp,ik zorg voor eten en drinken" Charlie glimlacht naar Mila en Mila glimlacht terug. Ze lopen terug naar de jongens. "Jongens ik moet door,ik heb nog een afspraak" "ja ik eigenlijk ook"
"Zullen wij dan ook maar gaan Charles?" "Charlie knikt" ze gaan allemaal naar huis.

En weer een deeltje klaar! Reageer hier onder of stem,en reageren is ook altijd heel lief X

Ghost rockers: Vlinders❤️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu