Als ik de volgende ochtend wakker word pak ik mijn telefoon. Ik kijk of ik nog een berichtje heb. En ja hoor,ik heb een bericht,Van Charlie ze stuurt: heyy Mila,zullen we rond 14:00 uur aan het park afspreken? Ik heb Jimmy ook gevraagd en hij vond het een heel goed plan. Hij neemt Jonas ook mee. Hoop dat je dat niet erg vind.. X Charlie.
Ik kijk lachend naar mijn telefoon en stuur terug: Heyy Charlie,14:00 is goed voor mij. Leuk dat je die jongens ook meegevraagd hebt,dan wordt het nog gezelliger
X Mila.
Nadat ik dat bericht verzonden heb ga ik douchen en mijn aankleden. Nadat ik dat gedaan doe ik nog een beetje make-up aan. Dan loop ik naar beneden en plof neer in de zetel. Ik pak de afstandsbediening van de tv en kijk op er iets leuk op tv komt. Ik vind niks leuks dus kijk ik maar een paar aflevering van riverdale op Netflix. Dan loop ik naar de keuken om wat te gaan eten. Ik kies voor een tosti. Ik pak ham en kaas en maak een tosti klaar. Ik plof weer in de zetel met mijn tosti en kijk verder naar riverdale. De tijd gaat langzaam voorbij. Ik pak mijn telefoon en kijk op het klokje hoelaat het is. Ik zie dat het 13:35 is. Ik trek mijn schoenen aan,ik borstel mijn haar nog even goed en zet dan mijn muts op. Ik trek de deur achter me dicht en ben onderweg naar het park. Aan de overkant zie ik Charlie,en ik zie dat ze mij ook gezien heeft. Ze zwaait naar me. Ik glimlach. Charlie steekt over en knuffelt mij. Ik kijk naar haar. "Je zou je vrienden toch meenemen of?" "Oh,ja dat klopt inderdaad maar Jonas en Jimmy komen vanaf de andere kant dus daarom dat die hier nu niet zijn" ik dacht al" Charlie roept naar 2 jongens die aan komen lopen. Ik daarin tegen houd me wat rustig en kalm. Charlie rent ernaartoe en voor ik het doorheb heeft ze me al meegetrokken. "JIMMY,JONAS!! Jimmy kijkt op. "oh Hey Charlie ik dacht al dat ik iemand mijn naam hoorde roepen. "Dat was ik!! "Ja,zo'n vermoeden had ik al,ik ken maar een meisje met zwart haar die zo hard kan roepen! "Oh...oeps! Ik heb dat zelf nooit door dat ik zal hard aan het roepen ben dan! "Nee,dat had ik ook door" ze lachen beiden. "Ohja,Jongens dit is Mila,ik heb haar eersgister en gister in het park gezien en ben maar eens een praatje met haar gaan maken en dus stelde ik voor om af te spreken! Mila doet haar capuchon af. Ze steekt haar hand uit en kijkt in een paar oceanblauwe ogen.Deel 3 is een feit!!!
Wat moet er nu gebeuren???
Feedback is altijd welkom
En wat vinden jullie?
En vergeet niet dit deel en alle andere een ⭐️ tegen geven en reageer ook maar.
Van wie zijn die 2 blauwe ogen denken jullie?
JE LEEST
Ghost rockers: Vlinders❤️
FanficJullie kennen ze vast wel,De wel gekende ghost rockers,Bestaande uit:Jonas,Mila,Charlie,Jimmy&Alex die elkaar ontmoet hebben op het dam! Maar....wat als ze elkaar op een hele andere manier ontmoet hadden dat ze allemaal een andere weg gingen en hun...