De volgende ochtend word ik langzaam wakker. Ik voel dat mijn hele kussen nat is. En mijn gezicht ook. Ik klim uit mijn bed en loop naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel naar mijn bezwete hoofd en gooi wat water in mijn gezicht. Daarna stap ik onder de douche en was mijn haar. Als ik uit de douche kom pak ik mijn kleren die ik die dag aan wil doen.
Ik ben aangekleed en loop naar
beneden om te gaan ontbijten. Ik pak een appel. Ik neem mijn muts en trek mijn schoenen aan en ga naar het park. Ik loop over het gras en geniet van de zon die op mijn gezicht schijnt. Opeens komt er een heel wild meisje op me afgerend zonder dat ik dat doorheb. Ik kijk haar raar en bang aan. Ze pakt mijn hand wild vast en schud eraan. Ik kijk haar aan. "Oh,sorry" laat meteen mijn hand weer los. "Ik ben Charlotte Timmermans maar zeg maar Charlie. ik zag je hier zo alleen zitten en ik dacht,nouja ik ga eens met haar praten. En verschijnt een klein lachje op Mila haar gezicht. Schud haar hand. "Ik ben Mila" "ik had je hier al vaker gezien alleen ik dacht da je dan wachtte op je vrienden...alleen na 2 uur wachten was je Nog alleen...en ik wilde wel naar je toe gaan maar ik durfde ni goe tot vandaag" Mila glimlacht. Tis al goed Charlie...ik ben in de steek gelaten door mijn vrienden dat ik de reden dat ik hier Altijd rond zwerf. Ik heb sinds kort wel een appartementje in Antwerpen maar tis niet dat daar nou zo veel mensen komen. Ik geef toe dat ik graag alleen ben,maar zonder vrienden of überhaupt iemand die om me geeft is het gewoon niet leuk... Mila kijkt wat naar de grond en om zich heen. "Ik wil je wel beter leren kennen! Als je wil dan eh! Ik bedoel nouja misschien kunnen we morgen afspreken? Hier in het park? En dan neem ik Jimmy mee? Lijkt dat je wat?" Dat lijkt me een heel goed plan Charlie! Misschien moeten we anders telefoon nummers uitwisselen? "Dat is inderdaad wel slim! Als jij mij jou mobiel geeft,geef ik mijne aan jou en kunnen we ons nummer erin zitten? Ja,dat doen we! Charlie pakt mijn telefoon over en zet zich in mijn telefoon als "bever😂" ik geef haar telefoon terug en ik krijg de mijne terug. Ik typ Charlie in maar ik vind niks. Ik kijk Charlie aan. "Waarom vind ik niks als ik u naam in typ? "Ahh,ja je moet niet onder Charlie zoeken,Je moet onder bever zoeken! "Waarom bever? Ja,dat zijn mijn lievelingsdieren en mijn beste vriend noem ik ook zo! Ahh,oke,Is dat Jimmy? U beste vriend? "Das helemaal correct Mila,ik moet wel zeggen,Jimmy is nogal een verlegen type,dus die zal waarschijnlijk Jonas meenemen" "Jonas?" "Ja,Jonas is zijn beste vriend ik ken hem verder niet hoor ma hij zegt dat het een kei toffe gast is dus ik geloof da wel!
"Haha das oke Charlie,voor mij is da goe hoor. "Oke,ma ik moet nu eigenlijk wel door gaan want anders word mijn moeder boos. Charlie trekt een ernstig gezicht.
Is goed,tot morgen,ik app nog!
"Tot morgen Mila! Mila zwaait. Ze wacht tot Charlie uit het zicht is en loopt dan Met een lach op haar gezicht naar huis en valt glimlachend in slaap.2e deeltje online. Meningen wat jullie ervan vinden altijd Welkom! En wat feedback ook altijd! X
JE LEEST
Ghost rockers: Vlinders❤️
FanfictionJullie kennen ze vast wel,De wel gekende ghost rockers,Bestaande uit:Jonas,Mila,Charlie,Jimmy&Alex die elkaar ontmoet hebben op het dam! Maar....wat als ze elkaar op een hele andere manier ontmoet hadden dat ze allemaal een andere weg gingen en hun...