3

369 35 12
                                    

***

რა მოხდება მაშინ როდესაც დედამიწაზე ყველა მხოლოდ ხორციელ სიამოვნებას მიეძალება?მაშინ როდესაც სულის გრძნობებს ყველა დაივიწყებს?

სექსით შებყტობილი არასდროს ვყოფილვარ,არასდროს მდომებია ყველა გამვლელთან მეცადა რამე,უბრალოდ ისე ხდება რომ დროც გართობისთვის მხოლოდ უქმეებზე თუ მრჩება.

სკოლიდანვე საკმაოდ წარჩინებული მოსწავლე ვიყავი,ერთი პერიოდი საკითხავ სათვალესაც ინტენსიურად ვატარებდი,ბევრს ვკითხულობდი და ბიბლიოთეკას კვირაში ხუთჯერ მაინც ვსტუმრობდი საათობით,მაგრამ სწორედ მაგ პერიოდსი დაიწყო ჩემმა პიროვნებამ აღმასვლა,რაც სიმართლე რომ ვთქვა სასიამოვნო არ ყოფილა.

გამიგია რომ კარგი გარეგნობა ყველაფერს მარტივად გიგვარებს საშუალო სკოლაში,კარგად სწავლა კი ყველა კარს გიხსნის,ახლა კი ეს ორი რაღაც წარმოვიდგინოთ გაერთიანებული,ჩემში,ამას მაღალკლასელი ძმაც ემატებოდა და მითუმეტეს ყველას თვალში მოსხავედრ ვინმედ ვიქეცი.

ნარცისი და ეგოისტი არასდროს ვყოფილვარ,საკუთარი თავის სიყვარულიც ჩედის დამსახურებით ვისწავლე,ახლაც ჩედის სიტყვებს ვიმეორებ.

ყოველთვის სანამ საკუთარი თავის შეძულებას დავიწყებ,რამე მიზეზით,მანამდე ყოველთვის ჩედის სიტყუებს ვიხსენებ: "თუ შენ არ გიყვარს საკუთარი თავი მაშინ არც არავინ შეგიყვარებს,ზედმეტად საკუთარი თავის სიყვარული კი ყველას სეაზიზღესბ სენს თავს"

ისიც კარგად ვიცი რომ მისი სიტყვები არაა,მაგრამ მისი პირიდან უფრო ომახიანად და გამამხნევებლად ჟღერს.

კარებზე სამჯერ გადაბმული,მელოდიური კაკუნი გაისმა და კარები გაიხსნა.

-ჰარი,ლიდია მოვიდა,ადექი და დატოვე,თავის საქმეს მიხედოს.

-შენ ნიძლავი წააგე გუშინწინ ჩედ,აკი შენ უნდა დაგელაგებინა ერთი კვირა?

Play With FireWhere stories live. Discover now