Γεια σας αγάπεςςςς
Μου λείψατε Υ Π Ε Ρ Β Ο Λ Ι Κ Α πολύ 💕Εε δεν ξέρω πόσο συχνά θα ανεβάζω αλλά πάντως θα το κάνω το υπόσχομαι❤
Έχουμε χακς που θα σας βοηθήσουν στον ύπνο.
Enjoy;)
1. Σου έχει τύχει και σε εσένα να βλέπεις τηλεόραση ή να είσαι στο κινητό και αμέσως μετά να πας για ύπνο? Νονονονονονονο. Δεν θα κοιμηθείς Π Ο Τ Ε.
Λοιπόν εγώ προσωπικά προτείνω περίπου μισή ώρα πριν τον ύπνο να αφήσεις το κεφάλι σου να ηρεμήσει. Κλείσε τις συσκευές καιι διάβασε κάποιο βιβλίο, κάνε μπάνιο γενικά βρες κάτι που σε χαλαρώνει.
Και κάτι άλλο. Εγώ το παρατηρώ στην τάξη, επειδή έχω 363728191 βαθμούς μυωπίας όταν βγάζω τα γυαλιά ζαλίζομαι-νυστάζω δεν ξέρω κάτι περίεργο. Γενικά κουράζονται τα μάτια μου. Αν γίνεται και σε εσένα αυτό βγάλε τα γυαλιά σου και απλα κοίταξε τον χώρο μέχρι να κλείσουν τα μάτια σου.2. Μια καλή ιδέα είναι να ψεκάσεις λίγη κολόνια στο μαξιλάρι ή στον καρπός σου λίγο πριν κοιμηθείς. Πιστέψέ με θα σε βοηθήσει.
3. Άκου ASMR βίντεο για τον ύπνο μπορεί να βοηθήσει.
4. Άκου χαλαρωτική μουσική.
5. Σκέψου κάτι που αγαπάς. Γενικά όμορφες στιγμές που πέρασες κτλ.
6. Πάρε αγκαλιά ένα μαξιλάρι-λούτρινο δεν θα νιώθεις μόνη
7. Για αυτούς που φοβούνται το σκοτάδι συνιστώ φωτάκι νυχτός.
Αυτα έχωωω
Δεν λέω ότι θα κοιμηθείς 100% αλλά προσπάθησα:)
Αντίο πριγκίπισσες💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We are princesses
Rastgele┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ★ ᴛɪᴘs ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ☆ ғᴏᴛᴏs ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ★ ǫᴜᴏᴛᴇs ┊ ┊ ┊ ┊ ...