Din nou...scriu pentru că inima dorește... Scriu pentru că simt nevoia sa "mă descarc" .. dar nu pot spune că mă descarc..căci nu scriu de tristețe...
De când ai apărut tu in viata mea ..totul s-a schimbat...
Totul a devenit ca peste noapte..un vis..din care..nu vreau să mă trezesc niciodată...
Totul s-a schimbat... Lucrurile mici..brusc contează cel mai mult... Fericirea sta in mici chestiuni..
Eu m-am schimbat..
Defapt..nu eu m-am schimbat...ci tu..Tu m-ai readus la viață...
Acum știu ce înseamnă iubirea adevărată... Știu să mă bucur din lucruri nesemnificative pentru restul.. acum știu să îmi controlez emoțiile..sa îmi păstrez calmul ori de câte ori se întâmplă ceva... Chiar daca e trafic sau nu..Datorita ție astazi sunt fata aia care adoarme cu zâmbetul pe buze..
Datorita ție astăzi.. pot striga in gura mare că sunt bine..
Datorita ție..mă trezesc cu zâmbetul pe buze...
Deșii..spui că n-ai făcut atât de multe pentru mine..te înșeli..
Ai făcut ceea ce n-au reușit părinții.. ceea ce n-a reușit nimeni...deșii au încercat de mii de ori..
Nu vreau sa te pierd niciodată..
Ești cel mai important om din viața mea..
Daca tu pleci...viața mea n-o sa mai aibă niciun sens...așa cum n-a avut nici până să te iubesc pe tine..
Chiar nu credeam asta.. nu credeam că te voi iubi.. nu credeam că o să fim împreună vreodată... Nu credeam că tu..persoana pe care am cunoscut-o pe net...cu timpul sa devină îngerul păzitor care mă face să zâmbesc cu un simplu mesaj de "buna dimineața iubire" sau cu un audio de 3 secunde..in care vocea îmi alina toată durerea..și e ca un drog pentru mine..
Te iubesc așa mult...și vreau să nu te pierd niciodată...ești cel mai de preț om din viața mea..
Love you băiatul meu mare cu ochii ca cerul..
CITEȘTI
Starile adolescentine
Short Story"Și se spune că fiecare zi schimba omul, fiecare întâmplare îl întărește, fiecare lovitură îl face mai puternic, și fiecare vis îl maturizează. Daca e asa, atunci nu mai sunt persoana de ieri, de azi și de mâine; sunt cea mai puternică persoană; și...