Skype (boy)friend.💙

90 11 38
                                    

Ξύπνησα σήμερα πιο νωρίς για να ετοιμαστώ για το σχολείο και να προλάβω να φάω και πρωινό.

Έβαλα τα ρούχα μου χτενισα τα μαλλιά μου και κατέβηκα κάτω για να πάρω πρωινό.

Είδα ότι η θεία έλειπε όμως μου είχε στο τραπέζι έτοιμο πρωινό.

Έφαγα και αφου τελείωσα πήρα την τσάντα μου και έφυγα για το σχολείο.

Περπάτησα μερικά λεπτά ώσπου έφτασα στο σχολείο. Μπήκα μέσα και είδα σε ενα παγκάκι να κάθεται η Lexie με την Courtney και τις πλησίασα.

Oli. "Καλημέρα κορίτσια!"

Lexie/court. "Καλημέρα Ολίβια!"

Το είπαν με μια φωνή και αμέσως μετά κοιταχτηκαν και γέλασαν με αυτό που μολις έγινε.

Ήταν κολλητές φαινόταν... Ήξεραν καλά η μια την αλλη. Έτσι ήμουν και γω με την Δαναη μπορεί να μην την έχω δει τώρα τελευταία και να μην έχουμε μιλήσει ομως δεν πάυω να την σκέφτομαι.

Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω ξανά με τον Τζέιμς σήμερα για να μάθω νέα της. Της έχω κάνει δεκάδες κλήσεις όμως εκείνη συνεχίζει να τις αγνοεί....

Στις αρχες τρόμαξα γιατί δεν υπήρχε λόγος να με αγνοεί αλλά όχι δε μπορεί...

Αν είχε συμβεί κάτι θα μου το είχε πει ο Τζέιμς.

Σωστά ;.....

Χτύπησε το κουδούνι και αρχίσαμε να πηγαίνουμε όλοι στις τάξεις.

Καθώς περνούσαμε από τον μεγάλο διάδρομο είδα τα κορίτσια να ψιθυριζουν κάτι μεταξύ τους και να κοιτάζουν με έντονο βλέμμα σε ένα μέρος.

Γύρισα το κεφάλι μου προς αυτό το μέρος για να δω τι κοίταζαν τα κορίτσια.

Είδα τον Jonathan να έχει κολλήσει μια από αυτές τι πουπουλένιες στον τοίχο και να την φιλάει άγρια.

Ένιωσα ένα σφίξιμο στο στομάχι μου και ξαναγυρίσα το βλέμμα μου μπροστά δείχνοντας πως με ενδιαφέρει το θέαμα που αντίκρισα μόλις τώρα.

Μπήκα μέσα στην τάξη και κάθισα περιμένοντας να γεμίσει και να μπει και ο καθηγητής.

Λίγο πριν γεμίσει είδα τον Jonathan να μπαίνει μέσα και ήρθε και κάθισε δίπλα μου.

Μετά από λίγο μπήκε μέσα και ο καθηγητής και το μάθημα ξεκίνησε.

Τον κοίταξα για λίγο και στο μυαλό μου ξαναήρθε η εικόνα του φιλιού στον διάδρομο. Αμέσως στο πρόσωπο μου σχηματίστηκε μια έκφραση αϊδίας .

Flaming Roses. #ΑΚΑWhere stories live. Discover now