Αγορ. "Μαα τι λέτε;;....δεν μπορεί να πάει κάποιος άλλος μαζί της...;;"είπε βαριεστιμενα στον καθηγητή.
Καθηγ. "Δεν το διαπραγματεύομαι willbers."είπε με σοβαρό τόνο ο καθηγητής.
Oli. "Κύριε συμφωνώ με το παιδί από 'δω...Δεν νομίζω πως είναι καλή ιδέα.
Μόλις το είπα αυτό στο πρόσωπο του εμφανίστηκε ένα λοξό χαμόγελο.
Αγορ. " Ξερέτε κάτι τελικά άλλαξα γνώμη....λεω να πάω να βοηθήσω την συμμαθήτρια μου."
Oli. "ΤΙ; .... όχι!" Είπα ξαφνιασμένη.
Καθηγ. "Ωραία λοιπόν παιδιά . Άντε πηγαίνετε!"
Σηκώθηκε από την καρέκλα με το λοξό χαμόγελο να μην έχει κουνηθεί εκατοστό από το πρόσωπο του και προχώρησε μέχρι την πόρτα.
Τον κοίταξα σαστισμένη και παραξενεμένη από την ξαφνικη αλλαγή της συμπεριφοράς και του και τον ακολούθησα διστακτικά.
Προχωρούσε μπροστά μου και γω ακολουθούσα απο πίσω αργά αφού δεν ήξερα και που πηγαίνουμε . Περνούσαμε του διαδρόμους και φτάσαμε σε μια αποθήκη.
Άνοιξε την πόρτα και μπήκε μέσα , μπήκα μέσα διστακτικά και άνοιξα κάτι φώτα που ήταν εκεί στο πλάι ώστε να βλέπουμε τι μας γίνεται.
Σήκωσα το κεφάλι μου και επεξεργάστηκα λίγο τον χώρο που βρισκόμουν. Είχε άσπρους τοίχους που έμοιαζαν με νοσοκομείου και κοιλιακούς...
Όπα.....
ΤΙ!;
WHAT THE FUCK ?
ΤΙ ΚΆΝΕΙ ΕΝΑΣ ΗΜΊΓΥΜΝΟΣ ΓΟΥΊΛΜΠΕΡΣ ΕΔΩ!;
Oli. " Εμ...εεε... νομίζω σου έπεσε η μπλούζα στο πάτωμα..."
Αγορ. " Μα δεν μου έπεσε...επίτηδες την έριξα. Κάνει λίγο ζέστη ....δε βρισκεις;...
Oli. " Εεε...εεεμ....ε-ε-εγω-ω... Λέω ν-να πηγαίνω τ-τώρα."
Αγορ. "Τς...τς...τς... είναι πολύ νωρίς ακόμα για να φύγεις. "
Άρχιζε να με πλησιάζει αργά και εγώ έκανα βήματα προς τα πίσω, μέχρι που...
Ο ναι... τι άλλο θα ηταν;
Φυσικά και θα έβρισα τοίχο!
Κόλλησα στο τοίχο και είχε έρθει σε απόσταση αναπνοής.
Οκέι κύριε νομίζω πως ειχες δίκιο.
Κάνει πολύ ζέστη εδω μέσα!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Flaming Roses. #ΑΚΑ
Ficção Adolescente"Η Olivia,ενα 17χρονο απλο και ντροπαλό κορίτσι, αναγκάζεται να μετακομίσει σε μια άλλη πόλη, αφού ο πατέρας της θα πρέπει να ταξιδέψει στο εξωτερικο.Εκεινη τωρα πια θα μενει στο σπιτι της θειας της,την οποια εχει να δεί αρκετά χρόνια, από τότε που...