"busy " but "tizzy".

75 8 48
                                    

Είχε πέρασει μια εβδομάδα που κάναμε μάθηματα με τον Τζόναθαν. Φαινόταν να ενδιαφέρεται για το μάθημα και πρόσεχε αρκετά. Η θεία μου δεν είχε κανένα προβλήμα που ερχόταν σπίτι μας . Ίσα ίσα που χαιρόταν που ερχόμαστε κοντά και δεν μαλώνουμε τόσο όσο πριν.

Χα χα χα

Και εδώ το κοινό γέλασε....

Γιατί το κοινό ξέρει....

Πως ποτέ δεν θα σταματήσουμε να διαφωνούμε με τον Τζόναθαν.

Έχουμε κάνει πέντε μαθήματα μέχρι τώρα και σήμερα θα ερχόταν ξανά 7 με 9 .

Στο σχολείο δεν μιλάμε και πολύ σχεδόν καθόλου δηλαδή γιατί τις περισσότερες φορές λείπει κιόλας.

Συμαζεψα λίγο το δωμάτιο μου και είδα την ώρα που ήταν 7:00.

Από στιγμή σε στιγμή θα ερχόταν.

[...]

Η ώρα είχε πάει 7:30 και ο Τζόναθαν δεν είχε εμφανιστεί ακόμα . Είχα θυμώσει με την συμπεριφορά του . Αν δεν μπορούσε γιατί μου το είπε και καθόλου ; Λες και εγώ δεν έχω ζωή αν θέλω να κανονίσω κάτι!

Ποιόν κοροϊδεύω;.... Δεν έχω ζωή εδώ πέρα , δεν υπήρχε περίπτωση να πάω κάπου ακόμα και αν ήξερα πως δεν θα ερχόταν. Το πιο συναρπαστικό πράγμα που θα έκανα θα ηταν να βάλω τις χνουδωτές μπιτζαμες μου και να βλέπω Netflix μέχρι να με πάρει ο ύπνος.

Καθόμουν σκεπτική στο κρεβάτι μου και ένιωσα το κινητό μου να δονείται πάνω στο στα άσπρα σεντόνια μου. Είδα το όνομα του Τζόναθαν να αναγράφεται στο κινητό μου και απλά το σήκωσα περίεργη για να δώ τι δικαιολογία θα έβρισκε.

Oli. "Που είσαι Τζόναθαν; Έχεις αργήσει μισή ώρα!"

Jona. " Δεν θα μπορέσω να έρθω τελικά."είπε απότομα και διάκρινα λίγη κούραση στο τρόπο που μίλαγε.

Oli." Και δεν μπορούσες απλά να με ενημερώσεις; Ξέρεις δεν είναι όλη μου η ζωή τα μαθήματα μαζί σου! Μπορεί να ήθελα να βγω ,να πάω κάπου!" Είπα εκνευρισμένη.

Jona." Τότε τράβα ΒΓΕΣ και παρατάμε! Δεν έχω την όρεξη σου αυτή την στιγμή , ειλικρινά!"

Είπε απότομα και μου έκλεισε το κινητό στην μούρη.

Είχα θυμώσει τόσο πολύ μαζί του.
Ξεφύσησα άρχισα να γδύνομαι ώστε να βάλω τις μπιτζαμες μου.

Είναι πάντα τόσο μυστικοπαθής, που με εκνευρίζει όλο αυτό!

5 μέρες μετά.

Flaming Roses. #ΑΚΑWhere stories live. Discover now