The awkward moment.

119 14 67
                                    


Bàilame como si fuera la última vez
Y ensénãme ese pasito que no
Un besito bien suavecito , bebé
Taki taki
Taki-taki rumbaaa!♪♪

Ολι. "Οοοο απλάα σκάσεε πρωινιάτικαα!!!"

ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΟΣΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΞΥΠΝΗΤΉΡΙ !;

Κάθησα μερικά λεπτά ακόμα στο κρεβάτι κοιτώντας το ταβάνι προσπαθόντας να βρω κάποιο κίνητρο που θα πω :

ΝΑΙ ΚΑΛΕ ΑΥΤΟ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΟΥΧΟΥΛΙΑΡΙΚΟ ΚΡΕΒΑΤΑΚΙ ΜΟΥ!Ομωςςς, μαντέψτε.....

Ναι μπράβο το βρίκατε!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΗΤΡΟ!

Απλά γιατί να πρέπει να σηκωθώ απο αυτό το ζεστό κρεβάτι για να πάω σε ένα κολαστήριο;;
Γιατί να υπάρχει το σχολείο;;
Γιατί να υπάρχουν οι Δεύτερες;;;
Γιατί να μην τρώω χωρίς να παίρνω κιλά;;;

Και κάπως έτσι μετά απο τις καθημερινές πρωινές μου σκέψεις αποφάσισα να εγκαταλείψω το άλλο μου μισό... ,ονόματι κρεβάτι και να αρχίζω να ετοιμάζομαι ,γι' αυτο το άκαρδο και άπονο μέρος που πολλοί αλλιώς το ονομάζουν σχολείο...!

Η πόρτα χτύπησε και η θεία Άννα μπήκε μέσα στο δωμάτιο.

Θ.Αν. " γλυκιά μου ετοιμάσου για το σχολείο και έλα κάτω έφτιαξα πρωινό.!"Είπε με ένα ζεστό χαμόγελο στα χείλη της.

Ολι. "Εντάξει δεν θα αργήσω!"Είπα
Εκείνη εγνεψε και βγήκε από το δωμάτιο αφήνοντας με μόνη μου για να ετοιμαστώ.
Μπήκα στο μπάνιο, έπλυνα το πρόσωπο μου , βούρτσισα τα δόντια μου , και χτένισα λίγο τα μαλλιά μου για να μην πετάνε.

Έβαλα ενα φαρδύ , κόκκινο φούτερ,
ένα τζίν και τα αθλητικά μου.

Ναι! για όσους αναρωτιέστε ,δεν είμαι από τα κορίτσια τα οποία ετοιμάζονται για πασαρέλα κάθε πρωί, ντύνομαι όσο ποίο απλά μπορώ . Ποτέ μου δεν με ένοιαζε να εντυπωσιάσω κάποιον. Εξάλλου πιστεύω πως δεν πηγαίνουμε γι'αυτό τον λόγο στο σχολείο.

Εχω την αίσθηση οτι κάτι εχω ξεχάσει αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τι..... τέλος πάντων.....!
 
Πήρα την άδεια τσάντα μου αφού δεν είχα πάρει ακόμα τα βιβλία και κατέβηκα βιαστικά τις σκάλες.

Κατευθύνθηκα μέχρι την κουζίνα και εκεί βρήκα την θεία Άννα καθησμένη στο τραπέζι, πίνοντας τον καφέ της .
Κάθησα στο τραπέζι παίρνοντας ενα κρουασανάκι βούτυρου και το έβαλα στο στόμα μου καταβροχθίζοντας το.

Flaming Roses. #ΑΚΑOnde histórias criam vida. Descubra agora