8. Bölüm

200 18 13
                                    

-Emily'nin ağzından-

Sabah gerinerek kalktım.Çünkü bugün okul yoktu.Elimi yüzümü yıkayıp pijamalarıla kahvaltı yapmaya gittim.Annem ve babam giyinik duruyorlardı.

Ben:Neden böyle giyindiniz?

Anne:Canım bugün baban ve benim boş günümüz olduğu için beraber dışarı çıkacağız.Gece geç saatte dönmeyi düşünüyoruz.

Ben:Harika!Evde yalnız kalacağım.

Baba:O kadar sevinme küçük hanım.

Ben:Nedenki?

Anne:Seni bu halde evde bırakmayacağız.Sana yardımcı olması için birini çağırdık.

Ben:Kimmiş?

Baba:James.

Ben:Ne?

Bu aradalar James'i görmek istemiyordum.Ama bugün tüm gün evde yalnız vakit geçirecekti.O sırada kapı çaldı.

James:Selam.

Ben:Selam.

Aslında fikrim değişmişti.Onu görmek bana çok iyi gelmişti.Ama bir sorun vardı.James pek iyi görünmüyordu.

James:İyi görünüyorsun.Dün gece biraz hasta gibiydin.

Ben:Ben iyiyimde.Sen pek iyi görünmüyorsun.Bir şey mi oldu?

James:Dün akşam ben de kendimi biraz kötü hissettim.Pek uyuyamadım da o yüzden.

Anne:Görüşürüz canım.

Baba:Görüşürüz kızım.

Ben:Size iyi eğlenceler.

Annemler gidince;

Ben:Peki Bay Maslow.Bugünlük planlarınız var mı?

James:Elbette Bayan Houston.

Ben:Neymiş peki?

James:Hani hastaneyden macera ve korku filmlerini sevdiğini söylemiştin ya ben de sana korku fimi getirdim.

Ben:Bu çok güzel.Hadi izleyelim.

James:Heeey! Benden bu kadar kolay kurtulabileceğini mi düşündün.

Ben:Nedenki?

James:Annenler gece geç saatte gelecekler,hazır elimizde korku filmi varken biz de gece izleyelim.

Ben:Tamam.Peki şimdi ne yapacağız?

James:Bu saatte mi?

James:Bak ben yemek ypamaktan hiç anlamam yemekten anlayan bir arkadaşım var ve bana yemek tarifini verdi.Ama yemeği yapmak uzun sürüyor.

Ben:Tamam.Bu arada ben de yemek yapmaktan hiçbir şey anlamam.

James:Çok garip bir kızsın.

Ben:Neden her kız yemek yapmayı bilmek zorunda mı?

Gülmeye başlamıştı.Kapıyı açtığımdaki anından farklıydı.Daha mutlu görünüyordu.

James:Hmm.Şu an küçük hanım acaba ne düşünüyor?

Ben:Ne küçük hanım!Ben 22 yaşındayım.

James:O zaman yaşının verdiği performansla benimle mutfağa kadar yarış yapabilirsin.

Ben:Seni şimdiden uyarayım.Bu tekerlekli sandalyelerdeki hız hiçbir şeyde yok.

James:Demek ki çok iddialısın.

Ben:Evet.

James:O zaman 3-2-1.

Tekerlekli sandalyeyi olabildiğince hızlı çekiyordum ve kendimi mutfağın içinde bulabildim.Hemen arkadam da da James vardı.

Ben:Hahahhaha!Seni geçeceğimi söylemiştim.

James:Evet haklıydın.Hahahahah! Bir kıza yenildim.

Ben:Bu çok ağır gelmiştir sana.

James:Evet.Kesinlikle.

Ben:Hadi o zaman yemeği yapmaya başlayalım.

James:Şu domastesleri yıkar mısın?

Ben:Tabiki.

James.Un nerede?

Ben:3. çekmecede.

James:Saol.

Çeşmeyi açtım ve domastesleri yıkadım.Sonra çeşmeden biraz avucuma su doldurup James' e attım.

James:Heeeey!Bunu sana ödeteceğim.

James de elinden biraz un alıp bana fırlattı.

Ben:Her yerimi u yaptın.Bence sen daha suya doymadın.

Tezgahtan bir bardak alıp içini suyla doldurdum.Sonra James'in yüzüne attım.

James:Bütün yüzümü yıkadın.

Ben:Evet ıslak saçli halin daha güzelmiş.

James:Bence sana bembeyaz olamk yakışır.

Ben:Neden?

Tam o sırada bir avuç unu alıp üstüme attı.Gülmeye başlamıştık.Birbirimize un ve su atıyorduk.Çok eğleniyordum.Uzun bir süre buna devam ettik.

James:Tamam yeter,ıslanmadık yerim kalmadı.

Ben:Hapşuuu! Çok komik görünüyorsun.

Ben:Senin kadar olamaz.

James:Her yer mahvolmuş.

Ben:Boşver şimdi her yeri.Gel sana babamdan kıyafetler vereyim bir de saç kurutma makinesi.

James:Teşekkürler.Yoksa soğuktan donarak ölücektim.

Ben:Hadi ama seni çok ıslatmadım ki.

Hemen babamın kıyafetlerin birini getirip James'e verdim.

James:Dalga geçiyor Olmaslısın.

Ben:Biraz büyük olabilir ama...

James:Biraz mı?

Ben:Tamam fazla büyük.Artık idare edeceksin.Neyse beni bekler misin?Duş alıp yeni bir şeyler giymem lazım.

James:Tamam ben de o sırada mutfağı toplarım.

Ben:Sen yorulma.Beraber toplarız.

James:Toplamak zorundayım.Çünkü daha yemeği yapmadık.

Ben:Haklısın.Neyse o zaman kolay gelsin.

James:Saol.

Üstümdekileri çıkarıp,duşa girdim.Unları çıkarmak zordu.Çünkü ıslanınca yapışıyorlardı.Ama sonunda çıktılar.Duştan çıkınca saçlarımı kurutup taradım ve giyinip hemen aşağı indim.James her şeyi toplamıştı.Mutfak harika görünüyordu.

Ben:Vay canına! Harika görünüyor.

James:Teşekkürler.

Ben:Hadi yemek yapalım.Ama etrafa zarar vermeden.

James:Tamam.

Bölüm geciktiği için özür dilerim.Tatildeydim.Artık sizlerleyim.Umarım bölümü beğenirsiniz.Yorumlarınız belkiyorum ^_^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 26, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MY STRANGE STORYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin