Baphomet ve Ra'nın Gözü Illuminati'nin başlıca sembollerindendir.
Bazı site ve bloglarda Illuminati'nin açılımının "kill you minute" olduğu yazılmıştır.Illuminati'ye hiçbir ünlü tek başına karşı gelemez ve onu yok edemez. Ancak Eminem Rihanna ve StaNavylerin bir araya geldiğinde Illuminati'yi yok edebileceği düşünülmektedir.(ABARTI BENCE.)
Mabel Matiz de tahmin edeceğiniz gibi örgüttendir.
Illuminati, yalan haber yapmayı ve yaymayı sever. Eminem'in üvey annesini taciz ettiği haberini örgüt yapmıştır. Haberin hiçbir gerçekliği yoktur.
Britney'de Illuminati'den büyük zarar gören isimler arasındadır.
Disneyle üne kavuşan hiçbir ismin sonradan Illuminati olma olasılığı yoktur. Disney ünlüleri küçük yaşta Illuminati'ye katılır.
Burberry, VS, Mango, H&M gibi markaların yüzleride Illuminati üyeleri arasındadır.
Son zamanlarda sükse yapan; Cara Delevingne, Barbara Palvin, Francisco Lachowski, Vini Uehara gibi modeller bu isimlerden sadece bazılarıdır.
Illuminati'nin üyesi olmak için zengin olmak gerekmez. Üstün zekalı veya yetenekli olmanız Illuminati üyesi olmanız için yeterlidir.
Francisco Lachowski gibi oğlu Milo'da Illuminati üyesidir.
ASLINDA ILLUMINATIYE INANMIYORUM COK SACMA GELIYOR AMA ARASTIRIYORUM.BELKIDE GERCEKTIR AMA UNLULERE ISKENCE ETMIYORLARDIR(UMARIM.)
VOTE + YAPIN. :D