33.

21.3K 543 206
                                    

Niye anket\soru yaptigimda kavga cikartiyorsunuz anlamiyorum bir daha olmasin onlarin karsilastirilmasi sacma felan demissiniz bazilariniz zaten kazanan olmuyacaktiki.Birde ben sizi One Direction mu? Justin Bieber mi? dedim ama bazilari Rihanna,Eminem vb. seyler yazmis.

-Sony, bir Illuminati markasıdır.

-Klipler de ki  hipnoz işareti "Oz Büyücüsü"nü simgeler.Örnek; Murat Boz- Para Yok. http://i.hizliresim.com/Pvb9yb.png (multiye katıyorum :) )

************************************************************

Gözün fovea hareketleri sizin şu anda görmediğiniz şeyleri de görüyor. Göz devamlı bir tarama içinde. Tarıyor ve aldığı bilgileri bilinçaltına atıyor.. Biz, normal şartlarda gözümüzün fovea hareketleriyle beynimizde depolanan şeylerin çok azını hatırlıyoruz. Ama mesela markete gittiğimizde 10 tane deterjan arasından 1 tanesini çekip alıyoruz. Yani gördüğümüzün ve de duyduğumuzun farkında olmadığımız şeylerin, bilinç yüzeyine çıkarak bize o malı satın aldırması söz konusu.
Gözümüz farkında olmadan etraftaki nesneleri ve anlık pozisyonlarını bilinçaltına atıyor ve bu şekilde farkında olmadan bazı mesajlar ile “etkileniyoruz”. Bunun reklam alanında kullanılabilir oluşu ile ilgili olarak;

1960’lı yıllarda Amerika’da takistoskop denilen bir cihaz sayesinde reklamcılar, bilinçaltına yönelmenin reklamın etkinliğini artırmada daha işlevsel olduğunu farkettiler.

Bu teknolojik yapıyı hareketli görüntülerle sınırlandırmamak gerekir. İşitme ve görme insanların bilinçaltına müdahele edebilen duyular ve bu duyular kullanılarak yapılan bir çok reklam bilniyor. Bunlardan;

5 Temmuz 1971 tarihli Time’ın arka kapağında çıkmış Gilbey’s London Dry Gin reklamı. Reklamda bardaktaki buzlar üzerinde ‘sex’ yazıyor. Bu reklam sayesinde Gilbey’s’in 1.5 milyon dolarlık satış yaptığı tespit edilmiş.

*****************************************************************

-#Subliminaller . Pet Rescue Saga oyunundan. King Gamesin tum oyunlarinda piramit var fark ettiniz mi ve ucu düz . Ve devenin basinda fes var . Osmanliyla dalga geciliyor. Ve en onemlisi cami minaresi. Domuz olan oyunda cami olmasi cok garip 

-Miley cyrus 7 yaşından itibaren akıl kontrolüne uğramaktadır.çünkü babası Billy ray cyrus ta bir ünlü ve bu işin içindedir.

-Zendaya nın çok yakın bi zamanda birden bire değişeceğini biliyormuydunuz ? çünlü İlluminatinin şuanki hedefi zendayadır !

-Lady Gaga illuminati tarafından en çok harcanan ünlülerin başında yer alır.Lady Gaga Rihanna'dan sonra en çok işkenceye uğrayan kişidir.

*************************************************************************

Benden analiz felan istemeyin arkadaslar sadece bazi analizleri yapiyorum eger ben analiz yaparsam soyle olur.

One Direction - You and I 

Hepsinden birkac tane var ama Harryden yok demekki Harry illu degil s.s.s. fafccccscscs :D

Bye Vote + YAPIN.

İlluminatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin