Damalı zemin
Damalı zemin boyutlar arası geçişi ifade eder. Boyut dediğimiz nedir peki ? Boyut yaşadığımız alandır örneğin biz 3. boyuttayız cinler ise 4.boyuttadır. Masonik inançlara göre bu zeminde geçişler olabilmekte. Tabi ki bu böyle değildir. Çünkü biz onları başka yerlerde de görebiliriz.
Monarch Programlama Nedir?
Kelebek, solucan olarak yaşama başlar, bu gelişmemiş potensiyeli temsil eder. Bir süre sonra kelebeğe dönüşür. Maskeler alter kişilikleri temsil eder. Alter zihin kontrole uğrayan kölelerin birden fazla olan kişilikleridir. Monarch kelebeği ise zihin kontrole uğrayan kölelerin sembolüdür.
#####
Rihanna'nın parmağındaki dövme kurbanların sessizliği anlamına geliyor.
Disney Channel, Selena Gomez'e bir kariyer yaratmak için Miley Cyrus'u Illuminati tarafından sürtük dedirterek harcamıştır.
Mıchael Jackson'u Amerikalı vatandaşlıların %56sı gördüğünü iddaa ediyor.
İlk 1950 yılında bulunmuş olan 25. kare deneyinde 'kola iç' ve 'mısır ye' yazıyordu. Ardından kola satışı %18 mısır satışı %57 arttı.
25. Kare'nin uygulandığı filmlerde gözlerinizle göremediğiniz şeyleri beyniniz algılar. Ve yalnızken, tuvaletteyken, banyodayken aklınıza korkunç şeyler gelir.
#####
Ashley Tisdale, Rihanna, Debby Ryan ,Bella Thorne,Lily Allen vb. Ve Mickey Mouse Köleliği vardir.
Mickey Mouse :Dünyanın başlangıcından günümüze kadar bazen Hak bazen Batıl hüküm sürmüştür. Günümüz dünyasında Batıl hüküm sürüyor ve bir yandan kan dökerken bir yandan da insanları fiziksel ve bedensel köle haline getiriyor. Bunu ne şekilde yaptığını ve silahlarını gizlemiyor fakat insanlar, Batıl’ın sunduklarına kapıldıklarından bunun bir türlü farkına varamıyorlar.
İnanç ve kültür yaşayışı belirlemek için önemlidir. Batıl, sapkın inancının gereğini yaparken Hak neden bu kadar sessiz? Hak ile Batıl’ı iyice birbirinden ayırıp, tüm bu zararın tespitinden sonra çözüm yoluna gidilmeli.
Hak tarafındakiler, Batıl’ın akıl kontrolü istismarına karşılık ne yapmalı;
Doğrultulan ‘akıl kontrolü’ silahının hedefi olmamalı,
Batıl’ın hazırladığı ortamları ve sunumları terk etmeli,
İnancını yaşamalı, kültürüne sahip çıkmalı,
Bilinçlenmeli, çevresini aydınlatmalı,
Gerçekleri savunmalı, ustaca hareket etmeli!
0-6 yaş aralığında çocuklara verilen eğitim ve yaşadıkları olaylar onların psikolojisini dolayısıyla tüm hayatını etkiler. Ve ilerleyen yaşlarda da aynı eğitim devam ederse bu durum kökleşir.
CIA ve NSA, gizli akıl yıkama programları MK-Ultra yani Mind Kontrolle/Akıl Kontrolünde, ikinci dünya savaşı sonrası Nazi toplama kamplarında sayısız tecrübeler kazandılar. Walt Disney yapıtları da aynı akıl yıkama programlarını içeriyor.
Walt Disney’in bütün filmleri ağır akıl kontrolü barındırır çünkü insanların akıllarını yıkayıp kolayca yönlendirmek için özellikle üretilmiştir ve aynı zamanda sistemlerinin gücüne güç katacak hâsılat elde etmişlerdir. Walt Disney Şirketi’nin bilinen yıllık geliri yaklaşık $35 milyar dolardır. Günümüzde Walt Disney yapıtlarının etkisi hala daha güçlü bir şekilde sürmektedir ve üretim hala daha devam ediyor.
33 derece Mason olan Walt Disney ile kardeşi Roy O. Disney Walt Disney Productions‘ı kurdu ve şirketi dünyanın en ünlü film üreticilerinden biri oldu. Oluşturdukları filmlerle çocuk-genç-yetişkin demeden hepsini akıl kontrolü köleleri haline getirdiler.
.......................................................................................................
En sevdiginiz 2 sarki ne? yazin.
Benim : One Direction-Little Things ,Harry Styles-Isn't She Lovely.