27.

25.3K 699 639
                                    

-Dünyanın tüm gerçekleri cizgifilmlerde yansıtılmaktadır.Nedenini anlayamıyorum cidden,Bir yapımcı 4 5 yasindaki cocugun cizgifilmine neden sex logoları koyar veya neden ufak ufak yerlere Deepwebb gibi yazılar yazar,Ağaç yaşken egilir unutmayın.Çocuklar şuan masum ve bilgisiz ne anlatilirsa ona inanırlar.

-Rihanna:''Emirlere uymazsam şarkılarımı bir daha duyamazsınız.''

-Obey Illuminati markasidir.

-Michael Jackson'ın Kardesine Sence O Olduruldu mu diye soruldugunda Kafasini Hayir Anlaminda Sallayip Kesinlikle Kesinlikle Cevabini Vermistir Ve Bu İnsanlari İkileme Sokar.

-Ünlüler Hayranlarini Kolayca Etkileyebilirler.Örnegin Rihanna Kliplerinde Eliyle Ucgen Yaptiginda Tüm Hayranlarda Aynisini Yapar,Bilincaltina Sokulmaya Calisilan Bir Mesajdir.

-Illuminati'nin sembollerinin tek göz ve üçgen olması aslında Deccal'i ifade etmektedir.

-The Vampire Diaries  dizisinde  illuminati ile ilgili bir cok sey gorebilirsiniz.

-Vulcan Selamıni, genellikle yahudiler kullanır .

-İlluminati dünyanın en büyük örgütlerinden biridir ve çok geniş bir kitleye hakimdir.

-Rihanna da İlluminati prensesi olarak anılmaktadır. Aslında Rihanna illu olduğunu saklayan birisi değildir sıkça her yerde tek göz,illu pramiti falan yaptığını görürüz. Riri illu olduğunu saklamıyor çünkü o efendisine sadık ve bağlı birisi. Her seferinde ona teşekkür ediyor,ona bağlı kalacağını ifade ediyor.Dediği gibi de eğer onlara bağlı kalmaz ise bir daha şarkılarını duyamayacağımızı söylüyor. Sonunun diğer masumlar gibi olacağını belirtiyor.

-Herkesin bildiği gibi Lady Gaga İllu'ya en bağımlı ünlülerdendir. Peki neden bu kadar bağlıdır? Gerçekte Lady Gaga kariyerine başlamadan önce garsondu. Şimdi ise bir dünya starı ve bunu İlluminati'ye borçlu. Eskiden yaşadığı yaşam şartlarından dolayı çok zor zamanlar geçirdi ama şimdi rahat bir yaşam sürüyor. İşte ona ün,şan,şöhret ve para sağlayan efendilerine bu yüzden çok bağlı. 

-Beats İlluminatiye en çok hizmet eden markadır.

-Neden Disney doğru düzgün dizi yayınlanmıyor? Çünkü insanlar her şeyin farkına vardılar. Kimse girmek istemiyor . Demilena üçlüsüne olanları gördükten sonra...Bu boşlukları kapatmak için çizgi film yayınlıtyorlar. 

-Kesha illuminati'ye kendi isteğiyle katılan  ünlülerdendir.

-Lady Gaga'nın alteri Ke$ha dır.

-Katty Perry, Illuminati üyesi olduğu halde savaş açmıştır fakat susturulmuştur.

Tatile gidicem siz evde oturup bunlari okuyun anca dafafafada (saka yapiyorum tatile gidicem ama sadce 3 gunlugune beni ozleyin okumayi birakmayin. sizi seviyorum :D )

Gitmeden once son paylasimim olabilir.

************************************************************************************************

Hangisi daha güzel sarkı soylüyor ve hangisinin daha güzel sesi var?

Kesha Mı? Demi Lovato Mu?

Bence Demi Lovato :) :D :) :D

Byeeeee.

İlluminatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin