-Kliplerde ki Mavi Renk SonsuzLuğu Temsil Eder.Yani Kişinin Örgüte Girdiği Ve Sonsuza Dek Çıkamayacağı Anlamına gelir ..
-Illuminati 17 yıl Micheal Jakson'ın ününü düşürmeye çalışmıştır.
-Rihanna'nın vevoda kırdığı rekorların yarısı Illuminati ile yarısı kendi başarısı ile kırılmıştır.
-Mark Zuckerberg, Illuminati'ye üstün zekasıyla alınmıştır.
-Orjinal OBEY şapkalarının içinde "Bizdensin, göz her yerde." yazıyor ve alınan her OBEY şapkası için İsrail'e 12 dolar yardım gidiyor.
-Rihanna'nın şarkısı S&M'in açılımı "Sex and Money" olmakla beraber "Satanizm and Masonizm" demektir.
-Illuminati Kılıç savaşı değil, beyin savaşıdır.
-Chris Brown Rihanna'ya şiddet uygulamadı. Rihanna Illuminati'nin emirlerine karşı geldiği için Illuminati ona şiddet uyguladı. Ardından Chris Brown Rihanna'yı dövdü diye iftira atıldı. Çünkü Illuminati'nin emirlerine itaat etmeyen kişileri üzerine iftira atarak söndürmeye çalışırlar.
Bu olay 2009 olayında gerçekleşti, sonrasında da ikisi de yükseliş dönemine geçti. Bunun nedeni artık onlara daha fazla hizmet etmeleriydi.
-Ellen DeGeneres İlluminati Üyesidir.
-Teen Wolf Dizisi İlluminatiye Hizmet Etmektedir.( FUCK :(( )
-Şeytan da ırki yönden cinler gibi dumansız ateş denilen bir ışın türünden yaratılmıştır. Fakat, cinler şeytanı göremez ve onun ifsad ve iğfal emellerine alet olabilirler.
-MTV'nin açılımının MASONİC TEMPLE (Mason tapınağı) olduğunu biliyor muydunuz?
Vote+ yapin mesaj atin.