Bonus

1.5K 95 9
                                    

"Je pravda že se váš fanoušek zabil?" Zeptal se moderátor jednoho pořadu kde Jimin účinkuje jakožto host.
Jimin jenom slabě kývl.
"Ano," Přiznal a trhlavě se nadechl.
Pořád se nemohl přenést přes tu smrt.
Ikdyž je to už měsíc.
"Jmenoval se Jeon Jungkook, prý jsem ho držel nad vodou a ani jsem o tom netušil. Nikdy jsem ho nepotkal, zabil se v ten den kdy jsme se měli potkat. Ale odchytil si mě manažer se skvělou zprávou. Zapomněl jsem se ozvat Jungkookovi že nebudu stíhat. On mi mezitím psal, schválně vám je přečtu." Pravil a vytáhl svůj mobil.
Prstem najel na konverzaci se svým fanouškem a začal číst.

.


"...Už ti nebudu překážet." Zašeptal se slzama v očích.
Pár lidí v publiku dokonce brečelo.
A Jimin brečel s nima.
"Potom jeho matka mě nazývala vrahem. Moc se omlouvám paní Jeon, vím že tím vašeho syna nevrátím, ale...Tohle album, světové turné věnuji vašemu synovi. Díky němu chci všechny své fanoušky držet nad vodou, dávat jim naději v tom že jsme úplně stejní jak ostatní." Pravil do kamery, v sedu se poklonil a s pohledem na zem se rozbrečel.

Rychle znova zvedl svůj pohled do kamery.
"Děkuji ti Kookie, za tu dobu jsem si tě oblíbil. Snad se máš tam nahoře dobře a právě teď posloucháš mé slova. Mám tě rád, vždycky jsem měl a ikdyž si mrtvý, pořád tě mám rád. Pořád si vyčítám že jsem ti nenapsal alespoň krátkou zprávu. Jsem hlupák. Snad přijmeš moje věnování, ber to jako můj dík že jsi byl můj fanoušek." Pravil trhlavým hlasem, moderátor si k němu sedl na gauč a začal mu kapesníčkem utírat slzy.

"Promiň mi to..." Zašeptal tišše.

-
Snad se vám Bonus líbí, musím se přiznat...Brečím u toho zatímco to píšu 😅

-Váš Hobbit^^

Angel Singer |Jikook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat