Sorry

30 6 0
                                    

At School

Pada pagi itu.. Mereka semua menjalankan hari2 mereka dengan kesunyian. Tak seperti selalunya.. Yang penuh dengan senda tawa.. Semuanya berubah sekelip mata..

Mereka tak suka semua tu terjadi.. Mereka tak suka masalah datang meragut kegembiraan mereka.. Mereka benci..

Yoona senang2 hancurkan kebahagian 2PM..

Sejujurnya..
BEAST dan SNSD tak tahu tentang masa silam mereka.. Jay takkan membiarkan benda tu terjadi..  Lagi2 sekarang ni Taecyeon mula murung semula..

Dikhabarkan pula, Doojoon dah berbaik dengan Yoona.. Doojoon dah happy dh.. Semua dah kembali kepada asal kecuali masalah 2PM..

..........

Class Yoona and the gengs

Terlihat Yoona mengelamun jauh..

"Hei yoona!! Kau kenape?? Jauh temenung.. Ingat crush ehhh?? " Yuri menyakat Yoona...

"Ehh mana ade.. Yul.... Aku ada masalah.. "

Semua member SNSD datang ke meja Yoona..

"Masalah apa yoon?? Kau gaduh ngan DOO balik ke"kata Taeyeon..

"Yah.. Tak habis2 kau dengan Doojoon.. Aku dah baik dengan dia dah.. "

"Habis? " Tiffany mengerutkan dahi

"Jay oppa hukum aku"terpancar muka sedih yoona.. Itu yang buat dia mngelamun rupanya..

"Knpa oppa hukum kau? Kau ada buat jahat ke dengan dia ker??" Soal Jessica..

"Ahh ahh.. Aku... " belum habis ayat Yoona mereka dah terkejut.. Apa yang difikirkan agaknya..

"Kau buat apa yoona?? "Sooyoung pula yang bertanya..

"Semalam aku termarahkan Taecyeon oppa.. Aku tak sengaja cakap kasar kat dia.. Aku bu.... " sunny mencelah

"Pabo ya!! Kau cakap termarah?? Kalau kau dah marah dia makna nya kau memang marah dia lah bongok.. Kasihan Taec oppa" sambil menjeling Yoona.. Teruk betul agaknya perangai Yoona tu baginye.. hish Sunny ni..

"Aku dah minta maaf laa.. Aku tak sengaja... Tak pasal2 Jay oppa hukum aku supaya jauhkan diri dari Taecyeon selama seminggu.. Huaa.. Unnie!!! " memeluk Sooyoung

"Dah2.. Takpa.. Agaknya diaorang ada sebab kot sampai hukum yoon ni.. Maybe Yoona buat Taecyeon oppa sedih sangat.  Seminggu je kay?? " sooyoung menenangkan Yoona..

"Hmmm.. Agaknya.. Jay hukum kita juga ke?? " teka Hyoyeon dengan sedih...

"Takdelah dia sampai hukum kita.. Kita bukan ikut buat pun.. Bodoh la unnie ni " seohyun menolak kening Hyoyeon..

Dah melarat dah penyakit risau ni..

Hmmm..
.........

Back to Taecyeon and the geng..

Jaebum terlihat risau akan keadaan Taecyeon.. Makin hari makin diam Taec itu.. Yang selalu berucap sekarang ni pula Yoseob.. Menggantikan Taecyeon.. Bila cikgu sampai je semua senyap.. Tunggu Taecyeon ucap, tapi tak juga.. Last2 YOSEOB merangkap penolong ketua kelas yang ucap.. Kritikal dah ni.. Jaebum risau tengok keadaan dia macamtu..

"Taecyeon.. Hyung nak cakap ni.. Tengok mata hyung" jaebum menujukan mata Taecyeon tepat depan matanya. 
Taecyeon hanya terdiam.. Matanya terlihat lesu..

"Hyung, Taec tak kuat lagi.. Taec rindukan dia.. " Taecyeon menangis..
"Taec rindu Suzy"..

Kasihan Taec oppa.. Saya ada disini..

We still FRIEND right?✅Where stories live. Discover now