"Kau cari tahu lah sendiri" kata doojoon setengah panik
"Boleh macam tu pulak? " tanya taecyeon tergelak
Tetiba...
"Hyung... Waa.. Long time no see.. How are you? " yoseob datang tetiba senyap
"Kenapa korang ni? Aku datang je mesti skl tambah lagi double l.. "
"Yo tanya hyung mana? Banyak hyung kat sini.. "Jawab jun. K
"Alaa.. Tu pun hyung lembap ke? Yoseob tanya kabar semua orang la"
Dongwoo, hyunseung, Gikwang, junhyung pula tiba.."Hai hyung" lambai gikwang
"Ha.. Ni lagi sorang.. Awak lambai kat sape sayang?? Banyak hyung kamu sini.. " jun. K protes balik
"Kite jangan layan lah diorang gikwang.. Ada ke patut tanya soalan macam tu.. Yang Yoseob mengatakan bahawa akan merajuk dengan hyung² semua selama 5 minit.. "
"Eleh.. Nak merajuk konon.. Malam nanti tidur sendiri.. " Sahut Doojoon mengugut..
"Takpe, yoseob tidur dengan Gikwang nanti humm.. Taknak kawan" yoseob terus pergi ke arah Gikwang dengan ala2 merajuknya.
"Hishh korang ni.. Macam budak2.. Dah jom. Masuk kelas yo.. Nanti hyung tulis nama nanti" kata Taecyeon tak habis2 nak tulis nama diorang..
"Hyung ni.. Yo nak merajuk pun tak boleh.. Nak tulis nama je tahu. Tahulah ketua kelas.. Yoseob pun ada kuasa juga.. Yo kan penolong taec.. " yoseob membebel sambil masuk kelas. Bayangkan muka Yang Yoseob masatu.. Mesti cute.. Hehe..
"Tahu.. Tapi yo tu dari tadi tak masuk 2.. Nanti cikgu sampai macam mana.. Taec hyung juga kena marah kan? Ish.. "Kata gikwang membela Taecyeon
"Kau pun sama.. Tak sokong aku.." yo merajuk..
"Alolo.. Sian adik hyung.. Meh sini.. Hyung peluk.. Lama dah tak peluk adik Taec ni.. Comel pulak" Taecyeon mendepakan tangannya tanda ingin memeluk Yoseob..
"Hmmm. Sini.. Peluk Yo" Yoseob mendepakan tangannya juga... Last2..
"Hyung!! " junho lari ke arah Taecyeon dan memeluk taecyeon."Yakh!! Lee Junho.. Hyung nak peluk aku.. Bukan kau.. Hishh. Merajuk lah" junho dengan selambanya sama sekali tidak mempedulikan Yoseob..
"Ada aku kesah. "
"Korang ni.. Dahlah Yoseob.. Kau ni macam budak2 lah.. Aku yang maknae kat sini pun tak manja dengan hyung2 kite.. Mengalahkan Dongwoon je" kata Dongwoon protes dengan sikap hyungnya Yoseob tu..
"Eleh.. Suka hati aku lah.. Aku kan comel" sambil tersenyum, Yoseob mengelus kulit mukanya..
Ish.. Tak habis2 peragai diorang.. Nak menyakat je kerje..
Nichkhun POV
Aku gembira melihat mereka semua.. At least, satu persatu masalah dah selesai sikit ...
Kedatangan Beast dalam kehidupan kami sungguh menyinari bak bulan. Ade je benda yang kadang2 buat kami bahagia.. .. Dalam sedar tak sedar, ia membuatkan kami dewasa sedikit.. Dan semua perlu tahu, Erti kata sahabat itu sungguh beerti bagi kami. Jangan cuba musnahkan.. Nanti korang yang dimusnahkan oleh 12 namja 2PM + BEAST ini..
Hmm
End POV
.......
Class Yoona and the gengs
"Marilah, kita, bersatu hati, ingin berperang membunuh 2PM.. Lebih2 lagi jun. K oppa" kata Taeyeon dengan datar.. Lemah je semangat..
"Hmmm.. Ye.. Mari kita berperang .. Satukan 9PM kembali. "Kata Hyoyeon
YOU ARE READING
We still FRIEND right?✅
FanfictionMengisahkan tentang persahabatan 9PM yang telah terjalin lama... Tetapi... Setelah mereka meningkat dewasa, mereka kini ingin mencari apa itu CINTA.. YAA.. semua kita tahu setiap insan ingin mengenal apa itu cinta.. Tetapi,, salahkan remaja itu m...