1. Hoe BEDOEL je uitverkocht?

47 1 0
                                    

~Sarah-Anna Point Of View~

" Tjirp Tjirp Tjirp Tji-" 'JA IK WEET HET NU WEL!' Boos sla ik op mijn wekker, die meteen met het zwaar irriteerende geluid stopt. Ugh. Deze ochtend is amper begonnen en ik ben al gestresst. Boos stap ik uit mijn 2-persoons hemelbed, en druk ik op het start- knopje van mijn laptop.

'Hey, Bertha, Zou je voor mij zo spoedig mogelijk een kopje thee willen brengen?' Dat is wat ik zei nadat ik het ingebouwde knopje aan mijn muur had ingedrukt. Mijn butler, Bertha, hoort alles wat ik zeg zolang ik het knopje ingedrukt houd.

Nog geen seconde later krijg ik antwoord. "Natuurlijk mevrouw Sarah-Anne, Over 2 minuten word uw thee gebracht."

Ik loop weer terug naar mijn bed, waarop mijn poesje stil ligt te slapen. Voorzichtig aai ik haar over haar witte, pluizige vachtje. 'Je bent de liefste, Hillary.'

Ik weet het, ik weet het, Hillary is een rare naam voor een kat, maar ik had altijd al zo willen heten! Toen we een katje gingen uitzoeken, zag ik er 1tje die zo mooi was, dat ze zich aan mij deed denken. En als ik niet zo heten mag, dan mijn kat maar hè?

-Klop klop klop-

'Ja, binnen...' Bertha komt mijn kamer binnen, met een schort, een beige kleur broek, en een zwarte blouse. Kan iemand ooit andere kleren kopen voor die vrouw? 'Bertha, schatje, Laten wij eens saampjes gaan shoppen! Die broek kan wel vervangen worden naar een zwarte high waist, en die blouse is leuk, maar er mag wel wat kleur in... Wat dacht je van mintgroen?' Bertha bekijkt zichzelf in één van mijn spiegels. "Hm, Denk je? het is inderdaad wel wat saai zo... Heb je zaterdag tijd?" Er word een grote glimlach op haar gezicht getoverd, wat mij laat grijnzen. 'Zaterdag is oké!' Bertha tilt het kopje waar rook van af komt in de lucht, en zet het daarna op mijn bureau. 'Bedankt!' Ze knikt even, en loopt vervolgens de kamer uit.

Ik loop naar mijn -inmiddels opgestarte- laptop toe, en open de site van Ticketmaster. Over 10 minuten start de uitverkoop van het One Direction concert! Ik ga zooooo kaartjes krijgen! Als het goed is ga ik met m'n BFF die nu in Frankrijk is.

-10 minuten later-

Als een gek druk ik op mijn muisknop. Ik sta in de rij, eindelijk.

UITVERKOCHT.

"WHAAAAAAAAAAAAAAAAAT" Woedend leg ik mijn hoofd in mijn handen. "Hoe BEDOEL je uitverkocht?!" Dit kan niet waar zijn, ik ga naar het concert, uitverkocht of niet... En ik denk dat ik al een idee heb hoe... Nee gewoon niet.

___________________________

HEEEY! het eerste hoofdstuk zit erop... Laat in de reacties weten wat je ervan vond! Dit is een boek van @marit_de_gekkerd en Ik, @doveldhoen. als jullie tijd hebben, zouden wij het fijn vinden als jullie onze eigen boeken ook zouden willen lezen.

Dit hoofdstuk heeft @doveldhoen gemaakt, het volgende hoofdstuk word dus door @marit_de_gekkerd gemaakt.

See Ya in the next chapter! xxxx PrincessesDM.

Beautiful ME ||1D||5SOS||Where stories live. Discover now