4. Ontsnapping

13 1 0
                                    

Sarah-anna's pov

Wanhopig begin ik naar iets te zoeken, waar ik uit kan ontsnappen. Een deur? Een raam? Misschien zelfs een trap. Maar het licht staat uit, ik schiet niks op. Uitgeput plof ik op de grond, er beginnen kleine traantjes over mijn wangen te lopen. Mijn hoofd zakt op mijn benen, dit was zo'n vermoeiende dag.

Ashton's pov

Calum pakte het vreemde meisje vast, en trok haar mee. Na een tijdje hoor ik een klik, wacht... Heeft hij haar opgesloten?

'Ash, ik ga slapen hoor.'

'Okay, weltrusten mate,' antwoord ik

'Night.'

Calum loopt weg, en ik ga de andere kant op. Ik slaap namelijk in een andere gang, maar eerst loop ik naar de badkamer. Als ik mijn tanden sta te poetsen, hoor ik gesnik. Dat is natuurlijk dat meisje! Omdat ik weet dat ik haar ga vrijlaten als ik dit nog langer hoor, loop ik snel naar mijn kamer. Ik trek mijn pyjama aan, wat dus gewoon een joggingbroek is, en ga in bed liggen.

Ik word wakker van gespring op mijn bed, Niall. Tuurlijk...

'Niall, ga alsjeblieft van m'n bed af. Nu,' zeg ik slaperig.

'Maar... Maar.' hij kijkt me aan met een pruillip 'Maar.'

'Nee, ga weg Niall. Hij staat op, en loopt mopperend de kamer uit. Ik lach, en trek een rood t-shirt aan.

'Goedemorgen!' roept een enthousiaste groep jongens, er zijn echt téveel jongens in dit huis.

'Ik wou dat m'n moeder hier ook woonde,' "mopper" ik dramatisch. Niall schiet keihard in de lach, tuurlijk. Niall is een grotere fan van 5 seconds of summer, dan onze eigen die-hard fans. Ik pak een broodje en smeer er chocopasta op, duo penotti om precies te zijn. Met grote happen eet ik het op, dan sta ik op. En trek ik Calum mee.

'Hoe krijgt dat meisje eten dan?' vraag ik

'Dude, die is allang ontsnapt.'

'Zullen we het even checken?'

'Kay, wat jij wilt gast.'

We stommelen samen naar boven, zwijgend doe ik de deur open. Een schim schiet snel langs ons, haar blonde staart beweegt heen en weer. Sh*t ze ontsnapt, ik begin achter haar aan te rennen.

'HIER JIJ!' roep ik. Maar daardoor rent ze alleen maar harder, ik maak aanstalten om ook te rennen. Maar Calum houdt me tegen, ik zie aan zijn blik dat we haar nog wel krijgen.

'Dit huis is zo groot, ze raakt vast de weg kwijt mate.' Calum maakt handgebaren naar de gang, en leunt dan tegen de muur aan.

'Okay, jij doorzoekt alles aan de rechterkant en ik aan de linkerkant. Als je haar vind sluit je d'r weer op in dezelfde kamer, en whatsapp je me. Hetzelfde geld voor mij.' Ik knik, en ren dan naar rechts.

Sarah-anna's pov

Ik hoor gepraat op de gang, heel stil ga ik tegen de deur aan staan. Als ik de sleutel in het slot hoor, maak ik al aanstalten om weg te rennen. De deur gaat open, en ik ren op mijn hardst langs de twéé jongens. 'HIER JIJ!' roept Ashton, denk ik tenminste. Ik begin nog harder te rennen, ookal kan dat bijna niet. Na een tijdje merk ik dat ze niet acher me aan zijn gekomen. Ik kom tot stilstand, en probeer niet te hijgen. Een boom, ik zie een boom. Zo ben ik niet naar binnen gekomen, maar ik kom zo wel naar buiten. Oh ik ben echt slim, écht slim.

'Ik klim via mijn raam naar boven,  en doe een pyjama aan. Dan pak ik mijn kam, en maak mijn haar warrig. Zo, nu lijkt het alsof ik net wakker ben!

'Schat, het is drie uur! Je hebt vast héérlijk geslapen, volgende keer mag je wel wat eerder.' mijn moeder zit helemaal opgemaakt en aangekleed aan tafel. Die gaat vast weer overwerken, ik eet snel mijn ontbijt, dat de kok net voor me heeft gezet, op en loop dan rustig naar boven. Ik start mijn laptop op, een plan dat heb ik zeker. Ze noemen me wel een dom blondje, maar ik heb gewoon hersenen...

{A/N:

What do you think so far?

Midnight update because: bored, can't sleep, no school, WEEKEND.

Love ya

Marit ♡

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 05, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Beautiful ME ||1D||5SOS||Where stories live. Discover now