one

7.3K 146 5
                                    

Hai bunnies, Happy January! So this is another story dari cerita Got You.

Kali nih Isabella akan jadi watak utama which is anak kepada Abby la.

Kira season 2 la nih tapi dari POV character yg lain.

Support me ! Leave a vote and comments guys. Supaya saya tahu yang kamu mau baca juga this story.

Thank you.

I open my eyes when the sun kisses my face, ugh sakit kepala saya oh gara-gara kelmarin la nih si stacy bawa saya pigi minum'2 sana rumah si diwin.

Saya tutup mata balik.

Sayaa kasi kawan si Stacy keluar pigi tandas, walaupun grandma tegur. Tapi Stacy senseg tarik tangan saya dia bilang mau tekencing suda dia.

Kami keluar Dari church, dalam perjalanan tuh mata saya tetangkap satu lelaki pakai jacket hitam and all black la . inda berapa nampak muka dia. Hati saya mula tida rasa sedap.

"Stace cepat'2 ah saya rasa lain'2 oh" saya cakap.

"Ih buduh ba ko, Cuba jangan kasi takut saya bah" balas stacy.

"Mulau. Lakas ba" tiba-tiba

Pangg !

My heartbeat was crazy, bila saya dengar kecoh di dalam church. Orang menangis bercampur teriak was not good.

Saya tidak kesah ! Saya lari saja masuk church.

I gasped.

No ...

Sayaa cepat-cepat buka mata saya. No, saya tidak mau ingat hal yang bertahun suda berlalu.

Bangun dari katil and saya pigi mandi.

Lepas siap-siap, saya ambil resume saya di atas meja and keluar dari apartment saya
sendiri.

Saya turun dari bas and masuk cafe kejap mau breakfast. I'm a morning person okay. Saya tngok jam di tangan saya menunjukkan tepat pukul 8 pagi. Mhm

Lepas breakfast ja baru saya jalan ke destinasi saya yang sebenarnya. Jantung saya bedegup-degup macam mau lari ja dari badan.

Its okay issabella you will get this job ! I know you can ! You a grown woman ! Your mother teach you to be independent ! You're strong *Evil laugh*

"Ehem Miss Isabella ?" Panggil satu perempuan berambut brown buat saya berhenti lamunan yang bukan-bukan

"Y-yes ?" Saya balas stuttering ! Good start bell good start *rolling eyes*

"You may come in now. Good luck" said the brown head girl. Saya angguk "thank you"

Okay fuhh this is it !

The most popular company in Malaysia for now selepas Lasa's company, which is my uncle company.

'Watt's Company' wew lain-lain rasa dia keluar di mulut sa uhuks

Durang bilang, CEO dia hensem and menjadi tarikan para-para wanita di Malaysia. Uish I won't let my guard down ! I heard that this man is a womanizer too ! Mahal tau virginity saya, jangan macam-macam

Saya tarik nafas and masuk office dia.

He's there, duduk membelakang saya, macam movie saja dia buat.
"Sir" sy cakap lembut.

"Please sit Miss Isabella Andreyson " he said. And yes my mom ambil last name my 'real' father untuk saya.

By the way in the end my 'real' father and my mom is tried to be back again. Start over I mean. So yeah . now they're happily married suda. Bukan mudah untuk kami semua mau start over as a family.

Sy duduk.

"So Isabella !" Dia pusing saja, bole-bole saya terundur blkng sikit, punya bikin malu. But he's gorgeous okay ! Hazel eyes, strong jaw and a built body. Stop eye-raping him Bella ! Bikin malu !

"Ehemm" saya pura-pura lagi kunun. He chuckled and ambi resume saya di meja. Dia baca sambil silik'2 saya lagi. Oh god, please la jangan silik-silik saya. Nanti gugur jantung saya. Confirm kacukan ni dia.

"Good ! You're hired !" Dia cakap. Simple but unbelievable ! Tebesar mata saya.

"What ?!" I said setengah shout.

Dia angkat kening dia sebelah tingu saya "why Isabella ? You don't want ka ni job ?" Dia tanya saya.

"B-bukan saya tidak mau sir but bukan sir mau tanya'2 saya lagi ka ?" Sa bilang. Dia ketawa.

"You want way yang macam mna miss Isabella ? Hard or easy ? " dia tanya. Damn, the way nama saya slip di mulut dia grrrr menghairahkan ..

"I don't know" saya balas pelan.

"Good. I don't know why I hired you to be in my company too Isabella. I don't have a reason" dia said with a smirk

"You can start work tomorrow. But first I want you to meet me in the morning. Here. In. The. Office. Boleh kan ?" Dia tanya saya. Saya angguk saja. Baru saya mau buka mulut

"Pasal salary, jangan ko risau. Cukup'2 juga untuk kau. So you may leave my office sebelum saya ubah decision saya. Okay miss ? Meet me here 9 in the morning. Leave." Dia cakap a bit tegas suda. So apa lagi mau ditunggu. Tuhan suda bantu saya dapat ni kerja. So apa lagi saya mau bantah right ? Rezeki suda nih.

Hey, I'm Isabella andreyson, the daughter of Issac andreyson and Abbyanna chester. 21 years old woman

And here's my story.

ISABELLA Where stories live. Discover now