Rose'den
Kızlarla akşam vereceğimiz parti için bir şeyler almıştık. Ve şuan burgerda hamburger yiyorduk.
R-Kızlar içki alsak dicem ama partide bir bokluk çıkarsa?
L-Aa alalım alalııım.
Jn-Kızlar benim için sorun yok ancak Jisoo ve Lisa, geçen günkü olayı ne çabuk unuttunuz.
Jennie unnieyi ben de onaylamıştım.
Hemen olayı size anlatayım. Şimdi biz eve içki almıştık. Aramızda en fazla içen Jennie unnie ve benimdir ama biz sarhoş olmayız. Neden bilmiyorum. Ancak Lisa ve Jisoo unnie 2 bardaktan sonra direk sarhoş olurlar. Ve geçende de içince bunlar sarhoş oldular. Biz Jennie unnie ile mısır patlatmaya gidince odaya bir girdik yoklar ve pencere açıktı hemen aşağı indik. Jisoo unnie bahçede yatıyordu. Lisa ise🤦🏻♀️ 5 6 yaşlarındaki bir çocuğu çöpe atmış ve üstüne tükürüyordu. Tabi bunu çocuğun annesi gördü.Sonrası tam bir katliam...
L-Üf kızlar bu sefer erkekler de olacak.
Jn-O yüzden korkuyorum ya...
Js-Bir şey olmaz Jennie~ lütfeeeeeen~ lütfen lütfen lütfen lütfen lüt-
Jn-Of tamam be!
L-Hadi içki almaya gidelim Jisoo unnie.
Onlar gidince biz de yalnız kalmıştık. Sanırım Jennie unnieye söyleme zamanı gelmişti.
R-Unnie?
Ağzı doluyken cevap verdi.
Jn-Ofondom?R-Şey dicektim ya... dünkü Tae oppaların karşısındaki gruptan kırmızı saçlı çocuk geçen gün bana çıkma teklifi etti.
Oh be rahatladım. Ama neden Jennie unnie ağzında yemekle kızarıyordu. Ben şokla ona bakarken gelen grupla 'şimdi mi gelirsiniz mk' bakışı attım. Bunlar onlardı ve yine kırmızı saçlısı bana bakarak saçını savuruyordu. Yalnız hiç durmuyordu eli saçında bir öne, bir arkaya...
Yanımdan gelen öksürük sesiyle Jennie unnieye döndüm. Allahım bu ne?! Kıpkırmızı olmuştu. Yemek boğazında mı kaldı ki?
Hemen arkasına geçtim ve midesine bastırmaya çalıştım. Gücümün yetmediğini anlayan o grubun başkanı gibi gözüken kişi beni kenara İTTİ! Ve kendisi arkadan sarılarak midesini sıkıştırmaya başladı. Jennie unnie öksürerek kendine gelince çocuk geri çekildi ve hiçbir şey demeden gittiler.
Jennie unnie hala şoktaydı. Ve korkuyordum. Tepki vermiyordu!Jn-Neden karnımda kelebekler horon tepiyormuş gibi hissediyorum?
R-Ayı gibi yediğin içindir.
Biraz düşünceli bir şekilde bakarak
Jn-Bence de. Neyse hadi onları ara da gidelim. Bu arada bu konuyu geç kaldığımız için sonra konuşacağız.R-Tamam. Ben kızları arıyorum o zaman arabaya geçsinler.
Jn-Aynen, hadi gidelim.
Arabaya geçtikten 5 dakika civar sonra kızlar da gelmişlerdi. Biz de eve gitmeye başladık.
____________
R-Kızlar nasıl olmuşum?
Jn-Bu ne kızım? Erkek olsam...
Js-Devamı yavşardım değil, onu bil yeter Rose.
L-ŞUAN BİLE ONU YAPABİLİRİM.
R-YUH! Siktir.
Js-Kızlar bence bu kadar hazırlandık, erkekleri arıyalım da bara gidelim. Sizin bar varya Jennie, oraya. Ne dersiniz?
Jn-Aslında bizim bar olabilir. Sizce?
R/L-EVEEEET!
Jn-Ben Tae'ye haber vereyim o zaman.
Diyerek gitti ben de kızları inceledim.Fazla mı güzel olmuştuk? Bana mı öyle geldi?
Odaya giren Jennie unnie ile onu da süzdüm. EFSANEYDİ!
Jn-Hadi Tae'ler direk oraya geçecekler. Biz de çıkalım.
Js-Okay baby. Hadi!
Acaba partide yine bir bokluk çıkacak mıydı? ARTIK BIKTIM ÇÜNKÜ!
Bölüm sonuuu. Nasıldı?