Jennie'den
Kızlarla arabaya binmiş bara gidiyorduk. İnşallah yine birileri dalaşmazdı. Çünkü bugün çok sinirliyim! Neden diye sormayın, ben de bilmiyorum.
'Black' adındaki benim üstüme olan bara gelince korumalar beni tanıdıkları için hemen yer verdiler. İçeride köşedeki barın en büyük masasına geçtik ve oturduk. Erkekler hala gelmemişlerdi ki işte geldiler. İşte benim kuzenim be! Yakıyor.
Onlara el salladım ve bize doğru gelmeye başladılar. Gözüm arkalarına kayınca bugünkü o çocuk ve çetesi olduğunu gördüm ki görmez olaydım. Neden bu çocuğu görünce sinirleniyordum?
O kırmızı saçlı olan velet Rose'ye piç gülüşüyle bakarken gözlerimiz kesişti ve ben elimi boynuma götürerek kesiyormuş gibi yaptım. Çocukta güldü ve önüne döndü. GÜLDÜ!
Bu kim de bana gülüyor? Bak yine sinirlendim!Tae-Selam kızlaaar!
Ls-Selaaaam!
Rs/Jn/Js-Selam!
Yg-Selam Jennie.
Rs-Jennie derken? Hani biz de varız burada. Hatırlatırım.
Yg-Neyse ne.
Jn-Ayakta mı duracaksınız? Siz bilirsiniz.
Jk-Aa doru.
Diyerek masaya oturdular ben de barmeni yanıma çağırdım ve Lisa ile Jisoo'ya en hafifinden, bize ise en ağırından aldım. İçkilerimiz gelince DC oynamaya karar verdik. Her cevap veremediğimizde ya da denileni yapmadığımızda fondip yapacaktık.Tae-İlk ben başlıyorum o zaman. Rose DC?
Rs-D diyorum.
Tae-Hıım... hiç öpüştün mü?
Rs-Hayır.
Jm-OHA!
Jn-Neye bu kadar şaşırdınız, anlamadım. Ordan bakılınca her erkekle öpüşmüşüz gibi mi duruyor?
Rm-Yok tövbe(imana geldi) neysee devam edelim kim soruyor?
Rs-BEN BEN! Jennie unnie D mi C mi?
Jn-C.
Rs-Gidip şurdaki erkeğin telefon numarasını al.
Jn-Tamam.
Diyerek erkeğin yanına gittim ve konuşmaya başladım.Jn-Selam!
X-Selam!
Jn-Şey, numaranı alabilir miyim?
X-DC oynuyorsunuz değil mi?
Jn-Evet de nerden bildin?
X-Senin gibi güzel bir kızı kör dedem de görür yani. Seni izliyordum.
Jn-Fazla uzattın be hacı. Hadi ver numaranı.
X-Al bakalım.
Numarasını aldım ve masaya geçtim. Yoongi neden sinirli bakıyordu. Neyse umrumda değil.Jn-Mutlu oldun mu Rose?
Rs-Hem de çoook!
^^^^^^^^^^^^^^^
Jisoo-Beğn sorucaaaam şiğmdi! jennieğ...
Yoongi-ASLA OLMAZ!
Kısa oldu sorry:(
Sizce Jisoo ne dedi de, Yoongi bu tepkiyi verdi?
Aslında yarın sınavım vardı ancak perşembeye ertelendi o yüzden rahatıım;)