Bölüm 3:Başlangıç

59 4 0
                                    

Sabahın köründe telefonumun çalmasıyla uyandım.Poyraz yazıyordu.Sabahın köründe ne diye arıyordu ki.Sonunda düşüncelerimden sıyrılıp cevapla tuşuna basabildim.

''Alo Poyraz?''

''Evet,benim.''

''Önemli bir şey mi oldu?Sabahın körü.''

''Saat sekiz seni tembel bugün buluşabilir miyiz diyecektim.''

''Yardımım mı gerek?İpucu bulabildin mi?''

''Yüz yüze konuşmamız gerek şimdi kapatıyorum.Bir saat sonra orda olurum.''

Kapatmıştı.

Harika cidden en azından saat onu bekleyemez miydi?Biz öğrencilerin tatili kısıtlı.

Kendime gelmek için soğuk bir duş aldım.Dar kot bir pantolon üzerime de bol bir bluz geçirdim.Saçlarımı taradım ama makyaj yapmaya tenezzül etmedim.

Görünüşümün ne önemi vardı ki?Kendiside özel dedektifim olur.

Karnım kurt gibi açtı bir an Poyraz'ı kahvaltı için beklemeyi düşündüm ama üzgünüm midem daha kıymetli sonra küsmesini istemem.

Bazen cidden aklımı kontrol edemiyorum saçma düşüncelere dalıp duruyorum.Deniz bu konuda haklıydı.

Acaba o ne yapıyordu?En son onu kovmamdan beri konuşmamıştık.Her neyse ondan bana neydi?Benim en hassas olduğum konuda edebileceği en ağır lafları etti.

Bu düşüncelerden sonra iştahım kaçtı ve Poyraz'ı beklemeye karar verdim.

Kısa bir süre sonra kapı çaldı.Açtığımda dünün aksine daha sevimli biri duruyordu.Yüzündeki sert ifade duruyordu fakat kıyafetleri normal bir insanın giydiği türdendi.

''İçeri davet etmicek misin?''

''Niye vampir misin?''

''Ha?''

''Boşversene.''

Birlikte salona geçtik.Yaklaşık iki dakika boyunca konuşmadan oturduk.

''Karnın aç mı?''

''Aslında dünden beri bir şey yemedim.''

''Neden manyak mısın?''

''Beni yoruyorsun cidden.''

''Ne yaptım ki yorayım.''

''Dünden beri kendime bir yol çizmeye çalışıyorum.Ailene ulaşmak için.''

''Hani plan yapmazdın?''

''İkisi farklı şey.''

''Hm.''

''Ve yurduna gittim.''

''Ne oldu peki?''

''Daha yeni çalışmaya başlamış kişiler vardı.Yani asıl sahibi orda değildi.''

''Genelde yurtta takılmaz kendileri.''

''Zaten yurt birini konuşturmak için tercih edilebilir bir yer değil.''

KARANLIĞIN PEŞİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin