Dit zijn de Hoofdpersonen, dan snappen jullie ook wat beter wie iedereen is!
Irma:
Dit is de persoon waar het bijna allemaal om draait, Irma is 18 jaar, en woonde eerst altijd in Nederland, toen 6 jaar Amerika en nu net 1 maand weer in Nederland. Ze droomt van ontzettend veel dingen, weer terug naar Amerika, een Vila kopen, een keer Ariana grande of Justin Bieber te ontmoeten. Zoals je ziet, van alles! Verder houd ze ervan om veel uit te gaan met vriendinnen en dansen en zingen doet ze graag.
Heeft geen behoeftes aan een relatie wanneer ze net verhuist is.Justin Bieber:
Justin is 20 jaar en is knap, en heeft een schattige lach. Hij is een bekende zanger en ontmoet Irma in het verhaal.
Heeft geen relatie.Femke:
Femke is 13 jaar en is het zusje van Irma, ze houd van tekenen, lezen en biologie. ze wilt later wereld beroemd worden met haar teken kunsten.Valerie: Is heel populair op school, ze is 17, is knap en kan ook goed zingen. Wanneer ze iets minder vrienden heeft geeft ze de een wel weer aandacht, en denkt ze dat ze diegene niet meer nodig heeft laat ze Die weer vallen, en zo doet ze dat met meer vriendinnen. Heeft relatie met Noah.
Lucie
Lucie is 18 jaar en Aller Beste vriendinnen met Irma, ze kunnen alles kwijt aan elkaar. Lucie kan best nog wel eens zich eenzaam voelen maar Irma is er altijd voor haar, maakt niet uit wanneer!
Heeft geen relatieHelena:
18 jaar en is Goede vriendinnen met Irma en lucie, ze houdt van fitness en dansen.Christa: Christa is 17 jaar en ook een grote meeloper met Valerie, doet bijna alles wat Valerie zegt om geen ruzie met haar te krijgen.
Noah:
19 jaar en is heel erg knap, gespierd en hij heeft best veel vrienden en probeert altijd de leukste, beste, knapste etc. te zijn.
Heeft relatie met Valerie.Jeremy:
Jeremy is 18 jaar en Beste vrienden met Noah, gespierd en hele mooie blauwe ogen.
vind lucie wel een leuk meisje.Gino:
Gino is 18 jaar en is ook beste vrienden met Noah, Gino is knap, gespierd en probeert soms nog wel eens beter te zijn dan Noah, maar dat lukt hem niet zo goed.
Heeft Crush op Irma.Lucas:
Lucas is 17 jaar oud en is het rijke luis kindje/nerdje van de school, hij was altijd bevriend met het groepje van valerie tot dat hij voor zich zelf erachter kwam dat hij niet bij de groep thuis hoorde, hij heeft niet echt vrienden meer. en als hij iets aan zijn ouders vraagt of hij dat mag hebben dan mag dat, en hij is tijdje geleden net uit de kast gekomen
Heeft geen relatie.Rebecca:
Rebecca is 18 jaar oranje/bruinig haar en komt ook nieuw op school, ze voelt zich verlegen maar daarna snel bijgetrokken door bepaalde mensen.
Heeft crush op Lucas.
JE LEEST
How i met you - Justin Bieber 'dutch'
FanfictionEindelijk krijg ik voor mijn verjaardag van mijn ouders kaartjes voor de sweetener tour van Ariana grande in Amsterdam, dan krijgen we ook nog eens te horen dat Justin Bieber mee optreed met een paar liedjes. Ondertussen komt er ook een nieuw meisje...