Hoşgeldin.... Eski Dostum

471 25 97
                                    

"Tom son konserveyi senmi yedin?" Dedi edd.

"Belki yedim, belki sihirli bir şekilde kayboldu" dedim.

"İyi halt ettin"dedi kısık bir sesle.

"Hey! Bende insanım" dedim.

"İyi!  O zaman bu akşam Matt'in insana dönüşmesi için olan şu ilacın son günü ve ona ilacı 'Sen' verceksin!" Dedi edd oh! Bu arada siz bilmiyosunuz dimi? Evet bilmiyonuz... durun anlatyım

~Flash Backkkkk~

"O gitti tom... Tord gitti" dedi edd elini omzuma koyup.

Ağlıyordum... evet o gitmişti....

Her gece gizlice onun robotunun patladı yere gidip onun yasını tutuyordum.... birgün robottan radyoaktif sıvı sızıyodu kaçtım ve bulutlar geliyodu bir anda hemen edd ve matt'i apartmana alıp kapıyı kiledim tabi yağmur yağdı ama mor yağıyodu.

~ Flash Back sonuuu~

" tamam tamam!" Diye geçiştirdim.

Gidip Matt ' e baktım ve dona kaldım.

"Tom ne oldu bana?"dedi... Matt iyileşmişti!

"Seni aptal!" Diyip sarıldım ona. "Tom... Hatırlaya biliyorum... senin adını, Eski anıları,  Hatta Tord'u bile!" Dedi. Ona daha da sıkısarıldım ve,

"Eski haline dönüşmen çok güzel Matt..." dedim.

"Ne oluyo burd- Matt!!!!!!!!" Diye bağırdı edd ve ben bırakınca Matt'in üstüne atladı ve ona 5 dakika boyunca sarıldı ve "Matt seni koruyamadım ÇOOOOOOOOOOOOK Üzgünüm!" Dedi ve Matt'i ayağa kaldırdı.

"Sorun değil edd... hem artık herşeyi hatırlıyorum mesela Tom'un adı" dedi Matt.

"Hadi herkes yatsın o zaman, Matt senin daha ağaç evin olmadığından benimkinde kalabilirsin" dedi edd... ağaç evlerinde kalıyoduk çünkü zombiler tırmanamıyor... ve herkesin kendi ağaç evi var.

Yarın marketten erzak arama sırası bende o yüzden hazır olmalı ve dinlenmeliyim.

Yarın siyah pantolon, siyah kapşuyonlu giyecek ve yanıma 1 yada 2 zıpkın alıp gizlenerek gidecektim.

<Sonraki Gün>

Marketten koşarak elimde 2 koli erzak ve 1 lt kola ile koşuyodum çünkü arkamdan ordu geliyordu.

<Yarım Saat sonra>

Zombiler ile çatışorduk ve sonunda bittiler

"Sonunda bittiler..." dedim.

"TOM ARKANDA!!!" Dedi edd.

Zombi benim üstüme doğru atladı. O havadayken gözlerimi kapadım ve güzel anılarımı düşündüm.... Edd, Matt...... hatta Tord...

Gözümü açtığımda zombi vurulmuştu... birinin ayaklarına bakıyodum. Yukarı bakınca inanamadım.

"T-Tord?" Dedim ürkek bir sesle... gözlerimden yaşlar süzülüp yere iniyodu.

"Ne var eski dostum? Beni tanıyabildin mi ? Yüzümde bıraktığın sanat eserinden memnunsundur belki diye düşünüp buraya geldim" dedi Tord.

Yüzündeki yaradan dolayı kalbime bıçak saplanmıştı...

"Ne oldu... dilinimi yuttun" dedi gözlerime bakarak.

Gözümü ondan kaçırıyodum o ise yanıma geldi eğildi ve çenemden tutup kendine doğru çevirdi artık sadece onu görüyordum,

"Ne oldu benden mi korkuyosun?~" dedi bana, ben ise sadece kalbimin hızlandığını hissediyordum.

"Seni salak!" Dedim onu ittirdim ve ona sarıldım.

"Ölmediysen neden geri gelmedin!!!" Dedim ve daha çok ağladım o an onda yaptığım o yaraya baktım... vücudun sağ tarafı yanmıştı ve kolu parçalanmış olacak ki robotik bir kol takıyordu.

"Tord... sen... gerçekmisin?" Dedi edd hayalet görmüş gibi.

"Hayır ölümden döndüm..." dedi Tord.

"Evet yaşıyorum ama robotumu patlatığı ansa yanarken ölmeyi tercih edirten bir acı çektim, bu acı ilk önce vücudumu benle paylaştı sonra kalbime yayıldı" dedi Tord.

Onu kampımıza getirdik o da neden bize ihanet ettiğini söyledi,

"Görevim vardı o da sizi öldürmekti ama ben istemiyodum yapmazsam öldürülcektim ama sizde öldürülcektiniz dayanamazdım bende robot ile size zarar vercek sonrada evi patlatacaktım aslında yaptım ama ben sizin saçınızdan bir tel kopardım siz benden kalp..." diye anlattı Tord.

"Tord ben..... ben bilmiyodum..." dedim.

Tord ağlamaya başladı "HERŞEYİ MAHVEDİYORUM VE BUNLARI HAK ETTİM HATTA DAHA FAZLA ACIYI Hak ediyorum..." dedi ve eli ile yüzünü kapattı.

Hepimiz ona sarıldık.

<1Saat Sonra>

Herkes kendi ağaç evindeydi Tord benimkinde ben onu istemiyom diye düşündü, en uzağa gidip orada dizini kendine çekmiş, iki büklüm oturup uyumuştu...

Onu kucağıma alıp yatağıma koydum ve üstüne battaniye'yi çekip onu izlemeye başladım.

( Umarım beğenmişsinizdir hadi BYE BYE :3)

Eddsworld: Zombie ApocalypseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin