"Yellow will be forgotten..."

121 6 12
                                    

( Not: Bu bölüme lise kitabımı okuyanların nefret ettiği bir kötü gelecek ve lise kitabının yeni bölümünü yakında atarım )

< Sasha'nın bakış açısı>

"Sasha!" Diye seslendi Red leader.

"Evet efendim" dedim ve hazır ol'a durdum.

" Yellow Light geliyor, Paul ve Pat'e söyle hazırlansınlar." Dedi.

"Ve Black!" Dedi. Bilmiyosanız hem ajan olduğumdan hem kimliğimi saklamak için hem de sevdiğim için :) bana bazen " Black " derler.

"Ajan üniformasını giy" dedi ve gülümsedi.

Yellow light;
Nefret ettiğim biri çünkü o olmasaydı anna intihar etmez, ve ölünce ruhu da bana geçmezdi.

(Önemli ayrıntı! Anna, annie değil! Onu lise kitabının yeni bölümünde görürsünüz :))

Hazırdım ve topantı salonunda bekliyoduk oturunca,
"Black" diye seslendi tor-Red leader.

Ona baktım, o da bana bakıp, "Don't make the same mistake" dedi. (Kendiniz goggle dan bakın 'v',)

Gülümsedim...

"Red leader~" diye bir ses geldi.

Tabiki Yellow light...

Önce ona baktı sonra bana dönüp,

"En son görüştümüzden yaran düzelmiş gibi geldi bana Black" dedi.

Elimde gizlice tuttuğum tabancayı kafasına doğrultup tetiği çekmemek için kendimi zor tuttum.

-Flash Backkkk~-

"Ahh!" Diye Bağırdı Patrick.

"Dayan pat! Paul birazdan arabayı getirir" dedim ve yaraya baskı yaptım.

Savaştaydık herkes nerde bilmiyordum ama pat vurulmuştu ve kanamasını durdurmaya çalışıyordum.

"Pat! Black! Binin!" Dedi Paul.

Paul, Patrick' i kucağına aldı ve gidiyodu. Yerden sniper'ımı aldım tam yürümeye başladım bir ses duyup arkaya baktığımda yellow light yerdeydi ama hareket ediyodu "işini sonsuza dek bitirme zamanı..." dedim kısık bir sesle ve koşmaya başladım.

Arkamdan seslendiler ama duymazdan geldim.

Yanına gittiğimde bir an arkamdan kapî kapandı ve kitlendi, "Deneyler salınıyor..." dedi robot ve o an alarm çalmaya başladı.

"Hey, Bad girl~" dedi bir ses arkama baktım ve yellow bana yumruk attı.

Öyle bir yumruktu ki sağır olmuştum sanki gözlerim karardı...

Gözlerimi açtığımda yellow  ayağımdan tutup be i bir yere sürüklüyordu. Ona çelme taktım o da yere yapıştı.

< 5 dakika sonra>

Onun burnu, benim ağızım kanıyodu.

Ona bir yumruk daha attım. Yere düştü ve hareket etmeyi kesti tam bitti sanıyordum.

Bileklerimi tuttu, saçımdan tutup yüzümün sol tarafını 80ºC' lik bir sıvıya soktu...

<Flash back sonuuuuu~>

"Bazı anılar unutulmuyor değil mi?" Dedim.



(Evet yellow light'ı bir sonraki bölünde çizerim ve sezon sonu yaklaşıyor size sezon finali ile ilgili sorum var;

Roc-Cat,

ShipperKawaiiChan

Ve

_Torm_3

Hanginiz finaldeki üzücü sahnede olmak ister?

Bye Bye)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 13, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eddsworld: Zombie ApocalypseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin