< Ashley'in bakış açısı>
Herkes bana büyüklük taslıyo... keşke bende büyük olsam... Torm abim'den de, honey ablam'dan da...
"Ashley çikilatlar nerdeeee?" Diyo sordu ablam ve saçımı okşamaya başladı.
"Bilmiyom" dedim.
Canım çok sıkılıyor... herkes bir şey yapıyor mesela abim, Medd abi, Matt amca ve Tord babam erzak almaya gittiler.
Tom babam ve Edd amcam da kaldığımız dev gibi olan deponun camlarını kapatıyordu.
"Babaaaaaaaaaa" dedim.
"Efendiiiiiiiiiiiiiim" dedi.
"Ben çıkıyom" dedim.
"Bekle!" Dedi ve yanıma gelip eğildi.
"Bunu al" dedi ve bana 'telsiz' denen şu aleti verdi.
"Tamammmmm" dedim.
Saçımı okşadı bende saçımı düzelttim çünkü bu kedi kulağı gibi olan saçlar bozulsun istemiyorum.
Biraz yürüdükten sonra önüme biri çıktı.
Çok garipti, heryeri kanıyodu, ten rengi yeşil gibiydi ve bana doğru geliyodu.
"Merha-" diyodum.
< Bir süre sonra >
Gözümü açtığımda karşımda biri vardı.
Yanıma geldi ve,
"Merhaba" dedi.
Yüzü görünmüyordu ve arkada 2 adam vardı.
"Ben yabancılarla konuşmam!" dedim.
"O zaman yabancı olmayalım" dedi ve boyuma gelcek şekilde eğilip elini uzattı.
"Ben sasha" dedi ve kapşuyonlusunu açtı.
Aslında kaçmak istiyodum ama o bir kızdı ve içimi ısıtan bir gülümsemesi vardı.
"Bende ashley" dedim ve elini tuttum.
Beni bir kanepeye oturttu ve karşıma oturdu.
"Ormanda gezmek için fazla küçük değilmisin?" Diye sordu.
"Belki küçüğüm ama babalarımdan daha güçlüyüm!" Dedim.
"Babaların?" Diye sordu.
"Benim 2 babam var, evet, ne olmuş? " dedim kızarak.
Bana yaklaştı ve sessizce, " arkadaki adamların da kızları var" dedi.
Güldüm saatine bakınca 2 saat geç olduğunu gördüm. Tam 'ben gitmeliyim' diyecekken, "gel benle" dedi ve elimi tuttu.
Adamların yanına gittik ve, "pat. paul, red leader geldimi?" Dedi sasha.
Adamlardan yakasında, "Patrick" yazan evet derce kafasını salladı.
Bir odaya girdik, "Red leader, bu küçük hanım'ı" ormanda buldum" dedi.
O sırada bir adam vardı ve... bir saniye... BU BABAM!
"Kim miş o? " dedi ve arkasını döndü ve o an bana döndü,
"Ashley?" Dedi babam ve bana koşup sarıldı.
"Umm... Red leader?" Dedi sasha.
"Ne var? Kızıma sarîlamaz mıyım?" Dedi babam.
"Aaa demek o yüzden sizinki gibi kedi kulağına benzeyen saçları var :)" dedi.
Babam tek kaşını kaldırıp ona baktı.
"Ihh... yani, size benziyor demek istedim efendim üzgünüm" dedi sasha.
Babam," akşam dışarıya çıkamayız. Sasha, asley'e oda hazırlat... sana emanet" dedi babam ve yanğımdan öptü.
( Evet... Umarım beğenirsiniz ve... Bye Bye :3)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddsworld: Zombie Apocalypse
FanfictionEddsWorld vs zombiler!!! Kime ne olacak hangi ağacın altında Kimler olaylar yaşayacak bu kitapta!