-------------------------------
Múlt:-Angel! Vonszold ide azt a kibaszott jó segged , és segíts elvinni a hullát baszki!-kiabál natasa.
-Jövök már te lapos seggű szőkekurva!-kiabálom a lépcsőn baktatva le.
Mikor leértem , nat éplen a hullát csomagolta a szokásos zsákba. Megfogta a végét és kihúzta a hátsó ajtón. Persze megint nekem marad a takarítás ( ami abból ál hogy az egész ház úszik a vérben, és nekem kell felsikálnom.)-------------------------------
Jelen:
Ma elérkezett a nagy nap! 4 év utánn kiengednek! Hogy honnan?
A washingtoni elmegyógyintézetböl.
Végre szabad lehetek! Natasáról semmit nem tudok! Cserben hagyott a legnagyobb szarban! A saját nővérem! Akit én vittem bele a roszba , és mégis rosszab lett mint én.
Elhatároztam hoyg új életet fogok kezdeni! Új név! Új személyazonosság! Új ország! Új város!
Mivel kibaszottul gazdag vagyok,így nem kell dolgoznom.-Angel , hiányozni fogsz.-mondta az eggyik nővér szerűség. Mivel itt normális szobák voltak és én rendezhettem be ahogy akartam ( na meg ahogy lehetett neke
m. Ch..) ő mindig velem beszélgetet és afféle barátnő szerűségem lett vagy mi.
-Nekem is te nagyokos.-mondtam , majd megöleltem és tovább sétáltam az ellenörzőkapuig.
-Dimitjer.-mondta az őr.
-Ston.-utánoztam.
Egy morgás kíséretében odadta a cuccaimat és távoztam az épületből.Nah akkor irány egy fodrász.
Miután kész lett a hajam ( ami lila lett,mint illik a lila szememhez), elmentem vásárolni ruhákat. Dögösebnél,dögösebbeket vettem. Na jó azért rengeteg egyszerű cuccost is belebasztam a kosárba.
37 szatyorral és egy kocsi ruhával később!:
Vettem 9 bőröndöt , és belepakoltam, mivel elhagyom az országot. Elhúzok angliába.
Jaj a nevemet is megváltoztattam.Eredeti név:ANGEL ELENA DIMITJER.
Mostani név:ROSALINE ELENA FOX.
Álampolgárság: Britt.😆Út közben nem nagyon csináltam semmit , csak az új telefononat álítgattam be. Jaj nehogy azt gondoljátok hogy az a fos ihpone , ez huawei p20 lite. És még lila is😆.
Most mániám lett az a szín , na meg a vérvörös.Már a taxiban ülök és járom london utcáit.
Annyira elbambultam , hogy a taxis keltegetett.
Kipakoltuk az a temérdek cuccot amit vettem, plussz a régi cuccaimat.
A ház amit vettem , hát eléggé nagy.
2 szintes , és 11 szoba van benne,meg persze az alap dolgok , mint a konyha , nappali.....stb.1 óra alatt be is vittem a cuccokat, az eggyik szobába , ahol egy nagy gardróbot aliktattam ki.
Nah 2 óra alatt megvoltam a ruha pakolással.
Már este 11 is elmúlt ,de én még a titkos szobát festem feketére.
Na igen. Nem fogom abbahagyni , amíg élek. GYILKOS LESZEK!
Persze akik megérdemlik.Jaj holnap fogom kezdeni az egyetem 2. Évét.
Igaz már 25 vagyok , de valamit csinálnom kell, és nem akarok itthon lenni egész nap.
Amúgy még az intézetben beadttam a jelentkezésemet , és fel is vettek.
Gyorsan letusoltam , majd egy full csipke bugyit és egy trikót húztam , és bele is estem pihe-puha ágyikómba.
A holnapi napon agyalva nyomott el az álom.....