-------------------------------
4 nappal ezelőtt:
Éppen a terembe tartok , mikor valakik megálítottak.
Megfordultam és a két csicskát láttam magam előtt. De jó😒.
-Igen?-kérdem unottan
-Nem...nem tudod hol van amber? 3
napja nem jött haza. Azt mondta hogy hozzád megy.-mondta sírva bettie. Jah nem is mondtam. Ő amber huga.
Na most a legjobb színészi tehetségemet bevetve rájuk néztem.
-Sajnálom de nem tudom. Amikor hozzám eljött , csak beköszönt és azt mondta hogy neked akarja megvenni azta kék feszülős rucit , mert 2 nap múlva lessz a szülinapod. Utánna nem hallottam rólla semmit. Na meg amugy is nem tudom miért engem kérdezgettek , hisz mi nem voltunk a legeslegjobb bari , csak egy jó barát-mondtam nekik kicsit szomorkásan.
Amúgy jó kis alibit mondtam,ami félig igaz is volt mert a ribi részegen elfecsegte.Szomorúan bolintottak és elsétáltak.....
-------------------------------
Jelen:
-Jaj és emlékszel amikor olyan részegek voltunk hogy eloptunk egy kost? És noah pedig meg akarta csókolni , de az rosszul sült el mert a kos 10km-re elkergette.-mesélte jaj , vagyis inkább csak suttogta mert órán voltunk. Ennyi kellet. Elkzedtem hangosan nevetni. Az egész csoport felfigyelt rám. Jóhogy a tanárnő nincsen bent.
Inkább csendben fuldokoltam és nyakon basztam a kis köcsőg fejét ,úgy hogy leesett a padról és elgurult az ajtóig , amin akkor lépett be a tanár. Jack mikor észrevette,gyorsan visszagurult és felkúszott a helyére.
Nem is foglalkozott tovább vele.
-Nos gyerekek , kérem mennyetek ki az aulába. Az igazgató gyűlést hívott össze.-mondta a banyesz , majd kitessékelt minket.
Az aulában még csak az igazgató és mi voltunk kint , így beáltunk az első sorba. Az igaugató nagyin megviselt fejje bámult ránk. Senki nem értett semmit. De én sejtettem valamit.
Kb 5 perc múlva már az egész iskola itt volt , így a diri bele is kezdett.-Gyerekek , tanárok ,titkárok. Ma azért hívtam össze ezt a gyűlést , hogy bejelentsem : Amber cold-ot a múlt héten meggyilkolták! Tegnap talált rá a rendőrség , a london melleti autópálya déli részén , 13 km-re a kocsijától.-mondta.
Nah ez új rekord! Volt olyan akit fél évig kerestek , oszt az erdőben ástam el a háza mellet.😂
Eskü itt rosszab a rendőri védelem , mint az amcsiknál😂😂
Miután megvolt a szokásos duma, vidszasétáltunk a termünkbe és folytatódott az óra.Órák után a fiúkkal sétáltunk a parkolóban.
-Te voltál igaz?-kérdi noah
Bólintottam.