Első nap az egyetemen😂

4 0 0
                                    

Reggel , miután kikecmeregtem az ágyból , lementem reggelizni.
Mikor visszaértem , nem a szobámba, hanem a gardrób szobába csoszogtam be.
Kiválasztottam egy pörgős bőrszoknyát , egy rácsos harisnyát , a szoknya alá pedig egg apró rövidnacit a biztonság kedvért. A felsőm pedig egy bordó felső , rá pedig a fekete bőrdzsekim , a cipőm pedig egy vékonyka bakancs.
Miután ezeket magamra húztam , bementem a fürdőbe sminkelni.
Felvittem egy kis szemhéjpúdert,szempillaspirált,korrektort és kész is lett.
A hajamat begöndörítettem és konytba fogtam , majd elöl szabadon hagytam két tincset. Felvettem fekete keretes szemüvegem , ami csak dísz.
Fújtam egy kis parfümöt , majd kisétáltam a szobába és leültem az ágyra. Vártam.
Nem sokat kellet várni, 2 percen belül már jelzett is.

Golyós💪: Itt a verdád kicsilány, kulcs benne , én húztam. Csak okosan! Na csá.😆☺😍😎

Kis terrorista😉: Köszi faszfejkém. Húzzál is! Am kösszke bözske. Na majd tala a suskában. Na csövi😆😙

Gyorsan lesiettem a lépcsőn , és ki a házból.
Megláttam a fekete szépségemet.
Gyorsan bezártam mindent , majd kocsimba patanva,már húztam is a suliba.
Úgy 5 perc alatt , meg is érkeztem a régi stílusú bolhafészekbe. Rengeteg diák tolongott az egyetem előtt.
Mikor jobban megbőgettem a motort, minden szem a kocsimra szegeződött.
Nem foglalkozva velük, behajtottam az üres zónába amit találtam és nem a tanároknak van fentartva.
Már épp száltam volna ki , mikor jött egy üzim.

Golyós💪:Nah 2p és ott vagyok. Addig ki ne szálj , mert stílusosan akarok érkezni!

Kis terrorista😉:Jó csak halaggyá má'na!

Miután elkültem az üzit ,felnéztem és láttam hogy még mindig  engem bámulnak és várják hogy kiszáljak.
Szerencsére sötétített az ablaküveg , így nem látnak be!

3 perc múlva :
Megált melletem , egy fehér mustang. Majd megcsippant a telóm.

Golyós💪:Akkor mehet ribi?
Kis terrorista😉:Aha.
Gyorsan elettem a mobilt , és táskám felkapva nyitottam fel a kocsi ajtót. Igen ilyen fajata mustangot nem látni mindenhol.
A másik autó is kinyílt.
Kilépett rajta noah.
Istenem de rég láttam legjobb barátomat.
Gyorsan lecsuktuk a kocsit , és egymás karjaiba menekültünk.
-Hiányoztál!-mondtuk egyszerre.
Majd nevetve elengedtük egymást.
Ránéztünk a diáktömegre , akik szájtáltva néztek ránk.
-Na gyerünk , még mielőtt valaki  elájul-mondta.
-Egoista fasz!-mondom nevetve. Erre ő , jó nyakon csapott.-kösz baszki!-mosolygok rá.
Majd elindultunk befele.

Könyv😂Où les histoires vivent. Découvrez maintenant