A gyilkosság napja😈😈😈

2 0 0
                                    

3 nap telt el! 3 kibaszott nap
Ezalatt , úgymond ''barátok lettünk amber-el. Csak nem a suliba.
Ma megbeszéltük hogy átjön. Igaz kicsit másnaposan de átjön.
Jaj egy hangyafasznyit leitattam.
Így fáradtt lessz , és nem tud ellenkezni😈😆.

-Áh szia cicus.-köszönök két puszival a ribinek.
-Hali ribim.-mosolygott rám. És az a fura hogy őszinte mosolya volt. Áh letojom.
Beljebb unvitáltam , pontosabban a  titkos szobám előszobájába.
-Nah csajszi , most az a helyzet hogy egy játékot találtam ki , vagyis ahonan jöttem , ott sokan játszák.-mondtam mosolyogva.
-Oki , jászhatunk-mondta vidáman.
Jaj  kis tudatlan. Nem tudja mi vár rá.
Betuszkoltam a sötét szobába , és rázártam az ajtót. Gyorsan kivettem az éjjelátót , az ajtó melletti fiókból és óvatosan benyitottam az ajtón.
-Rosie ? Elkezdődött már a játék?-nyávogja.
-Ó kincsem , te azt nem akarod hogy elkezdjem. -mondtam és belerúgtam az oldalába. Gyorsan a kínzó falamhoz húztam és kikötöztem. Ő persze ellenkezett , meg kiabált , de engem nem hatott meg.
Kikötöztem kezét , lábát , majd odasiettem a villanykapcsolóhoz és levettem az éjjelátót , majd felkapcsoltam a villanyt.
-Te mégis mit teszel?-kérdi rettegve.
Közelebb sètátáltam , és a mellette lévő eszközökhöz nyúltam.
-Jaj kincsem , jobb ha nem tudod , mondjuk ígyis-úgyis tapasztalod majd.
 Na szóval most ki fogom vágni a nyelved!
Levágom a füledet!
Majd kitépem a mű melleidet.
És végül kivágom a szívedet!-mondom ártatlanul.
-Te beteg vagy!-jelenti ki.
-Jaj kisszivem , én nem beget vagyok. Én magam vagyok a betegség.-mosolygok rá.
Gyorsan felveszem a fogót és a feszítőt és munkához látok.
Nem bírtam , így csak egy darabot téptem ki.
Már folyt a vére😆
Inkább hagytam a melleit. Míly kedves vagyok. Tudom😄
Egy-egy éles késsel  a két kezemben, lenyisszantottam a füleit.
Már tiszta vér voltam , de nem zavart.
Elvettem a kis szikém, és elkezdem felmetszeni a szíve körül.
Igaz már alig él de én nagyon élvezem.
Még az a szerencse hogy van rajram 3 pár kesztyű.
Mikor kész volt a körbemezszés ,megfogtam a kedvenc vékony pengéjű késem , és beledöftem a szívébe.
Egy utolsót még nyekkent ,és még élt kb 2 percig.
-Ég veled ribikém-mondtam , majd kirántottam a kést. Elernyedtt teste , szépen omlott a lábaim elé ( mivel amikor a füleit nyestem le , akkor elengedttem és leültettem , hisz már úgysem tudodtt elmenekülni).
Elsétáltam egy zsákért , majd óvatosan belehelyeztem a hullát, belehúztam 2 zsákba a biztonság kedvéért , majd elmentem átöltözni.
Felvettem egy fekete gatyát és egy fekete bő pulcsit , majd egy bohócos maszkot ( amiből van kb 135db😆)
És a szokásos gumicsizmát.
Jaj de rég voltam ezek rajtam.
Mivel már sötétedett , könnyebben ki tudttam vinni a hullát.
Könnyen kivittem , és beledobtam a kocsijába , majd vissza siettem és 4 reteszre zártam az ajtót ,majd ismét vissza a kocsihoz.
Elkocsikáztam egy autópályához, ahol ilyenkor nincs egy árva lélek sem. Megfogtam a hullát , és az árokba hajítottam egy cetlivel. Majd később rájöttök  mi lesz rajta😆.
Beültem a kocsihoz ,és kibirizgáltam a féknél a drótokat , és elindítottam az autót .
Ami vagy 50 km/h-val süvített az aszfalton.
Majd olyan 3 km-re , belehajtott a szalagkorlátva.
Annyira bele voltam bambulva , hogy nem vettem észre ,mikor a zsaruk szirénája , már kilóméterekről halatszódott.
Gyorsan levettem a  maszkot és a pulcsit , majd felkaptam a mellettem fekvő gördeszkát , és a biciklis úton , fejemre tekertem a pulcsit és a maszkot a gatyám a tömve siettem vissza a házamhoz.

Úgy 20 perc alatt haza is értem.
Gyorsan besiettem a fürdőbe , ahol elővettem ezeket:
-Felmosó vödör
-Vízkő oldó
-Hipó
-Bútorfényező
És ez lenne az én kis zakarítóm.
Megcsináltam a keveréket , ami elkezdett füstölni , ami azt jelentette higy van 5 percem felmosni , míg ki nem marja a vödröt és a felmosó rongyot.
Hamar végeztem majd a ruháimat felgyújtottam a kandallóba.
Bezártam a kis szobácskám ajtaját, majd egy gyors fürdés utánn már húztam is aludni......

Könyv😂Où les histoires vivent. Découvrez maintenant