Óra utánn mindenki kisétált a folyosóra.
Éppen a telómat nyomkodttam , mikor valaki megköszörülte a torkát. Unottan lekapcsoltam a kütyüt és az illetőre tekintettem.
Egy tipik ribi és slepje.
De nem ám az a barbis ribanc.
Hanem az a barna,fekete, vörös démonok lennének , ha nem néznének ki felhőnek.
Tiszta világos kék,már szinte fehér , segg&mell kombináció full kintvan.
1 tonna vakolat rajtuk. Fujj.
-Igen?-kérdem és felálok. Sokkal magasabb vagyok nállunk. Hehe.
-Az én neven amber,ők it candyce és bettie. -mondja ''kedvesen,, vagyis asszem azok akartak lenni de full nyávogás volt az egész mondat.
-És?-kérdem unottan.
-Te velem így ne beszélj!-rikácsol a fekete ribike.
-Jaj fogd már be azt a túlsminket pofád, míg szépen mondom , vagy ne akard megtudni milyen ha mérges vagyok!-mondom neki idegbetegen.
-Jaj nekem te itt ne tedd magad! Hogy nézel már ki! Engem legalább szeretnek a pasik! De téged!! Még jól megbaszni sem akarnak!-kiált rám.
-Ó most azt hitted hogy egy nyápic picsa vagyok akinek csak a szája nagy.
Elárulom drága cicukám ,hogy egy prostiban is kevesebb fasz járt mint benned! -most vettem észre hogy vagy 100 diák minket vesz körül , a srácokat is beleértve. Akik azt tátogják hogy ''hagyd abba most!,,.
De nem érdekel. Folytatom.-szóval itt nekem ne pofázz. Jah és engem legalább nem csak megdugni akarnak a pasik!-mondom neki. Erre már nem tud mondani semmit. Idegesen elrohan , maga utánn rácigálva a csicskáit.
Komolyan mondom! Ezt a csajt fogom elsőnek kinyirni!
MÉG EZEN A HÉTEN!!
Besiettem a terembe és magamra zártam. Elővettem a telefonom és pötyögtem is.The boss😍: Szivi! El tudnád hozatni a régi házamból a játékszereimet, mind a 3 szobából? Még ma?
Azonnal jött is a válasz.
Sexi agyhalott😂:Szia cuki cic!
Azonnal szálítatom. Am itt vannak londonba. Hova vigyem?
Ui:bocsi de el kellet hozni a zsaruk elől.The boss😍:Itt lakom londonba.
Hozd a cuccokat dobozba , az egyetemhez kb 2 óra múlva. Most mennem kell.
Puszcsa! Jah és köszi.Majd el tettem a telót és mentem órára. Sajna a srácokkal külön óránk volt , így egyedül maradttam.
Vagyis nem mert megismerkedttem egy ari csajjal. Lia a neve és ő is ilyen gyilkos természetű.
Oh nekem nem csak a természetem gyilkos!
De neki ez nem kell megtudnia, MÉG!.........Már vége volt az összes órámnak , és lia-val röhögve hagytuk el az épüeltet.
-Most komolyan olyan részeg voltál hogy bele eggyeztél egy 6 órás gang-bang-be?-kérdem nevetve.
-Jah ne tudd meg milyen durva volt-nevetett velem eggyütt.
A srácoktól pedig elköszöntem óra előtt és mentek is a kövi órájukra.
Jah nekik meg van 3 órájuk!😂Éppen mondani akartam valamit , mikor üzim érkezett.
Sexi agyhalott💪: Hey baby! Itt vannak a cuccok. Hol vagy?
The boss😍:Látlak cigány! Ne búj el!😂 Alig bírod el a dobozokat. Xd.
Elköszöntem lia-tól , majd a kis köcsöghöz sétáltam.
Nem beszéltünk sokat , majd mikor hazaértem már el is kezdtem bepakolni a 12 doboz cuccot..
Éjfél után végezetem. Majd mikor meg volt az esti program. Már az ágyban hempergtem , es azon agyalzam hogy nyírjam ki. Majd lassan elnyomott az álom...