A játék...18+😈😊

5 0 0
                                    

-Na akkor mindenki tudja a szabáloykat igaz?-kérdem és lehúzom az első kortyot.
Bólintottak szóval jászunk!

-Ok akkor én kezdek. Noah felelsz vagy mersz?- kérdem. Mert nálla ált meg az üvegecskeeeee hihi.
-Felelek.-mondja nyugottan.
-Nyápic. Na akkor hány évesen dugtál először és kivel?-kérdem perverz mosollyal , pedig tudom rá a választ.
-Hát 14 évesen , éééés veled....-mosolyodik el perverzen
-Az hogy ha tesók vagytok?-kérdi zack.
-Nem vagyunk tesók csak , hát mindeggy haggyuk, csak nevet változtattunk mind ketten de nem tudttuk hogy ugyan azt szóval így.-mondtam nyugodttan.
-Nah akkor zack felelsz vagy mersz?-kérdi noah mikor az említetnél ált meg az üveg.
-Merek!-vágja rá. Ó szegény fiú.
-A játék végén te rayen és rosie felmentek a szobába és nyomtok egy édes 3-ast.-viagyorog ördögien. -na jó csak ketten mentek. Rayen nem megy. -egészítette ki.  Zack csak perverzen bólintott. Majd kezébe vette az üveget és megpörgette.
És rajtam ált meg... neee
-Rose felelsz vagy mersz?-kérdi perverzen.
-Merek!-mondom.
-Menj ki az utcára és hajtsd fel a pólód és a melltartód , majd szaladj az utca egyik végétől a másikba lassítva.-mondta én pedig felhajtottam mind a kettőt és elindultam. Hát mit ne mondjak , eléggé megbámúltak de pont leszartam.
Kb 4 perc múlva nevrtve rontok be az ajtón és visszahájtóm a két dombocskámat a helyére vagy mi😂.
Leültem és megpörgetten az üveget , ami jas-en ált meg.
-Merek!-vágja rá egyből....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 08, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Könyv😂Where stories live. Discover now