Tanıtım.

242 7 6
                                    

Bu benim ilk Luke hikayem oluyor, ^.^ Neyseee.. İlk bölüm, sizi fazla germiyeyim. -Selin. -çoköpçükler-

Luke, küçük köpeğe baktı. Adam, köpeği Miriam'ı çok severdi. Luke'un içinde Adam'ı taklit etme dürtüsü dinmiyordu. Ayrıca şu sıralar çoğalan öldürme dürtüsü vardı.

Eline geçirdiği ameliyat eldivenleri ile küçük köpeği kavradı. Köpek başına geleceklerden habersiz Luke'a sokuldu. Luke, köpeği kat kat dizdiği ve altına çöp poşeti koyduğu gazetelerin üzerine bıraktı. Aldığı bıçaklardan küçük olanı ile köpeğin göz bebeklerine yakın bir yere çizik attı. Köpek inledi ve Luke'dan kaçmak için hamle yaptı. Luke, dişi köpeğin cinsel organına bıçağı sapladı. Köpek acılar içinde kıvranıyordu. Ölüm yakındı.

Luke yaptıkça bir yandan rahatlıyor, bir yandan vahşileşiyordu. "Üzgünüm, Miriam." diye mırıldandı ve birkaç bıçak darbesinden sonra köpek kıvranarak öldü. Luke, köpeği ve gazeteleri, siyah çöp poşetine doldurdu. Bıçakları da gazeteye sarıp poşete koydu. Ağzını bağladığı çöp poşetini, bir kat daha poşete geçirdi. Poşeti sırt çantasına attıktan sonra anahtarlarını alıp evden dışarı çıktı.

Serserilerin takıldığı ara sokaklardan birine girdi ve büyük varillerden birini ateşe verdi. Sırt çantasından çıkardığı siyah poşeti varilin içine attı. "Huzur içinde yat, Miriam."

Köpeğin ve delillerin yandığına emin olduktan sonra yürüyerek eve vardı. Adam çoktan evdeydi. Adam gelmeden işi bitirdiği için şükretti. Adam'a başıyla selam verdi ve odasına doğru yol aldı. "Miriam'ı gördün mü, dostum?" Luke çantasını yere bıraktı. "Hayır, adamım. Miriam kayıp mı?"

"Bilemiyorum. Eğer onu iki gün içinde bulamazsam ilan vereceğim. Miriam'ı en son ne zaman gördüğünü hatırlıyor musun, Luke?" Luke, başını iki yana salladı. "Galiba sabah görmüştüm ama emin değilim. Nasıl dışarı çıktı, anlamadım. Onu göremeyince senin yanında sandım, dostum." İçinden 'ne harika yalancıyım' diye geçirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Who I am?//hemmingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin