Harith terus mengenggam kuat tangan aku dak menarik aku kasar menuju ke kereta.
Ditolak aku kasar masuk kedalam kereta.
"Sakitlah"aduhku apabila terasa sakit
Harith juga mula memasuki kereta bahagian belakang.
"Jalan sekarang."arah harith kepada drivernya.
Sepanjang perjalanan srs sunyi gila. Hanya pendingin hawa sahaja yg kedengaran skrg ni. Radio pn x pasang. Haih boleh gila aku. Harith pun dari tadi duk pandang luar tingkap. Aku yg duk disebelah ni tak dilayan. Srs boring . baik aku tidur. Lagi best... Perlahan lahan aku pejamkan mata akhirnya aku berjaya melelapkan mata.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨🌹
"Emy bangun.."
Samar samar sahaja aku dengar suara itu.
"Bangun..."
Again aku dengar. Perlahan lahan aku buka mataku. Terpancar wajah harith depanku. And yes diriku bukan lagi dalam kereta tapi sebaliknya aku berada diatas katil dalam bilikku dgn tidak memakai tudung. Cepat aku mencapai selendng hitam disebelah ku. Wait bila masa aku masuk bilik? Seingat aku , aku tertidur dalam kereta semalam . erhh pening entah kenapa aku rasa kepala ku berat dan badanku terasa lemah.
"Maktom tak dtg harini. Anak dia beranak . kalau kau nak apa apa call zack je. Breakfast aku dh belikan kat bawah" kata harith tapi bagaikan masuk telinga kanan keluar telinga kiri aku . sekarang aku pening.
"Kau okey tak ni?" tanya harith lagi . seraya itu tangannya melekap diatas dahiku.
"Kau dmm ke ni"
Aku hanya diam . penat
"Nanti aku call doktor. Tunggu sini."
Harith terus menarik selimut gebal itu sehingga ke paras dadaku. Aku terus memejamkam mata.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
Usai doktor tu check aku. Terus dia keluar dari bilik. Selang beberapa minit aku dengar pintu dikuak dari luar.
"Nah bubur untuk kau. Makan . penat aku masak. One more aku balik lewat harini ada client dari luar negara."
Harith terus meletakkan bubur dan ubat di atas meja lampuku dan menapak keluar dari bilikku. Terus aku bangun dari perbaringanku.
"Dia buat bubur untuk aku? Heh boleh percaya ke? Lantaklah. Makan jelah" seraya itu aku terus menyuap sesudu demi sesudu bubur ke dalam mulutku.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
"Huarghh.." aku menguap sambil menutup mulutku. Aku bangun perlahan dari perbaringanku. Walaupun badan ku terasa berat. Aku melihat jam disebelah katilku. Hampir mencecah pukul 8 mlm . wahhh lama gila aku tidur. Dari pukul 3 ptg sampai pukul 8 mlm. Ubat apa yg aku makan entah.
Tanpa membuang masa. Terus aku bangun dari katil. Lalu masuk kedalam bilik air dan mandi.
Usai mandi dan pakai baju aku terus rebahkan badanku diatas katil. Bunyi brg jatuh membuatkan aku sedar dari mengantukku.
"Pebenda pulak tu. Lantaklah barang ape pn nak pecah. Kucing rumah sebelah lah tu masuk." angauku sendiri . maklimlah sebelum sebelum ni kucing jiran aku selalu mask dlm rumahni.
Kedengaran pintu bilikku dikuak dari luar dan pintu itu dikunci dari dalam.
"Harith ke? Kenapa kunci pintu pula? Bukan ke harith balik lewat malam ni.?"
Tiba tiba aku rasa ada seseorang yg menindih tubuhku. Cepat cepat aku buka mata.
What ! Bukan harith. Siapa ni? Sungguh aku x knl langsung manusia yg menindihku ini.
"Arghhhhh kau nak ape? " habis aku bergelut denganya.
Sekelip mata baju ku terkoyak dan badanku terdedah.
Dalam fikiran ku sekarang . harith! Mana harith! Selamatkan aku. Aku menjerit nama harith meminta tolong. Tapi aku tahu perbiatanku hanya sia sia. Harith tiada disini.
Tiba tiba terasa pelukan itu jauh dariku terdorong ke belakang aku cepat cepat bangun dan memeluk lututku.
Aku lihat lelaki tadi ditumbuk oleh seseorang lelaki. Aku nampak zack. Yes zack yg datang selamatkan aku. Datang pula seorang lelaki dan menapak kearah Zack yg bergelut dgn perogol tak berjaya tu. Dia membantu zack. Mungkin anak buah harith. Diikatnya tangan perogol tak berjaya tu dan dibawa keluar dari bilikku.
Aku nampak zack menapak kearah ku. Aku masih lagi dlm keadaan memeluk lutut dgn baju koyak menampakkan separuh badanku. Zack memakaikan jaketnya kepadaku. Aku menangis sepenuh hati. Zack menepuk nepuk belakangku. Untuk meredakan aku menangis. Aku nampak zack call someone. Mungkin hariyh? Mungkin polis? Entahlah aku tak tau. Yang aku tahu sekarang ni aku takut. Aku trauma.
To be vontinue
Berpeluang untuk diupdate . hahaha . sorry late update and sorry typo and sorry pendek.😌✨🌹☺😍😍💕
YOU ARE READING
My Hero , Mafia
Romancesinopsis Emy seorang budak yg degil dan keras kepala. Dia seorang ank yatim piatu . Pada suatu hari , seorang lelaki mafia telah mengambil dan menjaganya . Tapi emy sangat kasar melayan lelaki itu . Bukan lelaki itu sahaja malah semua lelaki dia me...